article
calendar icon
اردیبهشت 23, 1402

شادوبن تیک تاک چیست؟ و چرا در تیک تاک بن میشویم؟

چرا در تیک تاک بن میشویم؟

شادوبن تیک تاک چیست؟ و چرا در تیک تاک بن میشویم؟

آیا شاهد کاهش بازدید و تعامل ویدیوی خود در ویدیوهای TikTok خود هستید؟ ممکن است با یک ممنوعیت سایه در حساب خود روبرو باشید. ممنوعیت سایه چیست؟ به نظر می رسد یک نظریه توطئه وحشی باشد، اما واقعی است.

TikTok بهترین شانس ویروسی شدن را نسبت به سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی به شما ارائه می دهد. اگر محتوای شما به «صفحه برای شما» ختم شود، شانس زیادی برای دیدن آن توسط افراد دارید و میلیون ها بازدید ویدیو ارسال می کنید.

در حالی که TikTok می تواند بلیت سازنده برای وضعیت تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی باشد، می تواند بدترین دشمن شما نیز باشد. الگوریتم و تیم TikTok ممکن است تصمیم بگیرند که دسترسی شما به پلتفرم را محدود کنند و یک “ممنوعیت سایه” در حساب شما ایجاد کنند.

این پست به این موضوع می پردازد که چرا حساب شما ممکن است با یک ممنوعیت سایه مواجه شود و اگر احساس کردید پلتفرم دسترسی شما را محدود می کند، چه کاری باید انجام دهید.

 

📢 آیا میدانید فقط کاربران حرفه ای از سرویس لایک تیک تاک یا ویو تیک تاک استفاده میکنند؟

 

شادوبن تیک تاک چیست؟

مسدود کردن سایه حساب ها در TikTok بسیار متفاوت از ممنوعیت کامل حساب شما است. اگر اکانت خود را تحریم کنید، تیم TikTok آن را حذف می‌کند و تصمیم خود را به شما اطلاع می‌دهد. به طور معمول، به دلیل نقض شرایط خدمات و دستورالعمل‌های انجمن، ممنوعیت دریافت خواهید کرد.

ممنوعیت سایه زمانی است که الگوریتم TikTok دسترسی اکانت شما را به چیزی که معمولاً در پلتفرم دریافت می‌کنید محدود می‌کند. تیم مدیریت شما را از ممنوعیت سایه آگاه نمی کند، اما به راحتی می توان فهمید که آیا با این مشکل روبرو هستید یا خیر.

چگونه بفهمم تیک تاک ما رو شادوبن کرده است؟

اگر سایه TikTok حساب شما را مسدود کند، متوجه خواهید شد که بازدیدهای ویدیوی شما با سرعت زیادی شروع به کاهش می کند. همچنین کاهش شدیدی در میزان تعامل دریافتی در پست‌های خود مشاهده خواهید کرد. اگر به طور متوسط 100 لایک در هر ویدیو دریافت می کنید و این تعامل به طور ناگهانی به 10 تا 20 لایک کاهش می یابد، احتمالاً با یک ممنوعیت در سایه روبرو هستید.

ممنوعیت سایه‌ای منجر به کاهش ناگهانی و شدید همه معیارها، از جمله بازدیدها، لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و نظرات روی ویدیوهای شما می‌شود. این یک تجربه متفاوت از از دست دادن تدریجی مخاطبان است زیرا آنها دیگر محتوای شما را جذاب نمی دانند.

تحریم‌های سایه‌ای روی حساب‌ها موقتی هستند و شما در خطر از دست دادن حساب خود نیستید. ممنوعیت سایه یک مفهوم منحصر به فرد برای TikTok نیست. فیس بوک، اینستاگرام و توییتر همگی ادعاهایی مبنی بر ممنوعیت سایه کاربران دریافت کردند.

وقتی shadowband می‌شوید، تقریباً هیچ شانسی برای ظاهر شدن محتوای شما در «صفحه For You» وجود ندارد و این احتمال ویروسی شدن شما را از بین می‌برد.

چرا تیک تاک حساب من را بن کرده؟

TikTok و تمام سایت‌های رسانه‌های اجتماعی که تحریم‌های سایه‌ای را بر روی حساب‌ها اعمال می‌کنند، نمی‌پذیرند که این سیاست را اجرا می‌کنند. صرف نظر از عدم پذیرش این رفتار، این سایت‌ها تحریم‌های سایه‌ای را اعمال می‌کنند و هزاران کاربر ادعا می‌کنند که در زمان‌هایی با مسدود شدن سایه روی حساب‌های خود مواجه شده‌اند.

بنابراین، چرا TikTok حساب‌های سایه‌بان ایجاد می‌کند؟ رایج‌ترین دلیل برای دریافت ممنوعیت در سایه، ارسال محتوای بحث‌برانگیز است که نزدیک به نقض دستورالعمل‌های انجمن و شرایط خدمات است. ویدیوهای شما ممکن است به طور خاص هیچ یک از خط‌مشی‌ها را نقض نکنند، اما روی یخ نازک اسکیت می‌کنند.

اگر TikTok نتواند مشخص کند که محتوای شما چگونه این قوانین را نقض می‌کند، یک ممنوعیت سایه ایجاد می‌کند تا دسترسی شما را در پلتفرم محدود کند. به عنوان مثال، اگر در مورد اعتراضات یا سایر مسائل حساس اجتماعی پست می‌کنید، TikTok ممکن است شما را به دلیل «گسترش اطلاعات نادرست» تحت الشعاع قرار دهد.

چقدر زمان میبره تا از شادوبن دربیام؟

طبق گزارش های کاربران، ممنوعیت های سایه می تواند دو تا سه هفته طول بکشد. هیچ کلمه قطعی در مورد طول مدت ممنوعیت سایه وجود ندارد زیرا TikTok رسماً اجرای این سیاست را قبول ندارد. در حالی که به نظر می رسد دو تا سه هفته بازه زمانی عادی باشد، برخی از حساب ها ادعا می کنند که دائمی است.

آیا می توانید Shadowban TikTok را حذف کنید؟

اگر TikTok حساب شما را مسدود کند چه کاری می توانید انجام دهید؟ این استراتژی ها را دنبال کنید تا حساب خود را به وضعیت عادی بازگردانید.

TikTok را حذف و دوباره نصب کنید

احتمالاً الگوریتم یا تیم مدیریت TikTok با یکی از پست‌های اخیر شما مشکل دارد. با حذف دو پست آخر خود شروع کنید و ببینید آیا این تفاوت ایجاد می کند یا خیر.

اگر فکر می‌کنید پست‌های شما هیچ دستورالعمل‌های انجمن را نقض نمی‌کند، برنامه را از دستگاه خود حذف نصب کنید، دوباره آن را دانلود کنید و دوباره نصب کنید.

حساب TikTok خود را تغییر دهید

این احتمال وجود دارد که TikTok حساب شما را shadowbane نکرده باشد. در عوض، ممکن است با مشکلی در استراتژی محتوای خود دست و پنجه نرم کنید که باعث از دست دادن فالوورها، بازدیدها و تعامل در ویدیوهای خود می شود.

حساب های تجاری از داشبورد تجزیه و تحلیل به عنوان بخشی از مجموعه سازنده خود بهره می برند. با دنبال کردن این فرآیند، حساب شخصی خود را به نمایه تجاری تغییر دهید.

  1. نمایه TikTok خود را باز کنید.
  2. روی نماد سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  3. تنظیمات و حریم خصوصی > مدیریت حساب > تغییر به حساب تجاری را انتخاب کنید
  4. مراحل بعدی را کامل کنید؛ حساب شخصی شما به نمایه تجاری تغییر می کند.


با استفاده هوشمندانه از خدمات ما ، در مدت زمان کمی کسب و کار خود را به فضا پرتاب خواهید کرد همین الان عضو پنل شو و سرویس بازدید ریلز رو با قیمت تقریبا رایگان امتحان کن!

خرید فالوور اینستاگرام - فالونیک

از دست ندی 👇

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها