article
calendar icon
اردیبهشت 23, 1402

کسب درآمد از طریق اینستاگرام + معرفی ۵ روش تست شده

۵ روش کسب درامد اینستاگرام

کسب درآمد از طریق اینستاگرام + معرفی ۵ روش تست شده

پیمایش در فید اینستاگرام می تواند شما را متعجب کند که چگونه اینفلوئنسرها از طریق فعالیت های رسانه های اجتماعی درآمد زیادی کسب می کنند. انبوهی از اسکناس های دلار، جواهرات، ماشین ها، هواپیماهای شخصی، و تعطیلات عجیب و غریب. این همه به نمایش گذاشته شده است.

چگونه آن را از بین می برند؟ آیا می توانید با اینستاگرام هم شروع به کسب درآمد کنید؟ مطمئنا، شما می توانید. تنها چیزی که نیاز دارید استراتژی کسب درآمد مناسب برای حساب خود است. این پست پنج روش ثابت شده برای راه اندازی جریان های درآمدی متعدد در اینستاگرام را باز می کند.

📢 مطمئن ترین و سریع ترین روش برای افزایش فالوور و پیشرفت پیج : خرید فالوور 👥 .

1. از تبلیغات برای کسب درآمد از ویدیوهای خود استفاده کنید

در حالی که پست کردن تصاویر درآمد تبلیغاتی برای شما به ارمغان نمی آورد، مانند یوتیوب، اینستاگرام به شما اجازه می دهد از ویدیوهایی که در پلتفرم ایجاد می کنید درآمد کسب کنید. از تنظیمات حساب خود دیدن کنید و گزینه کسب درآمد از ویدیوهای خود را با تبلیغات درون جریانی فعال کنید.

درآمد تبلیغات بسته به فالوورها و وضعیت شما در پلتفرم متفاوت است. وقتی کسی روی تبلیغ ویدیوهای شما ضربه می زند، می توانید انتظار داشته باشید که بین 0.20 تا 2 دلار به ازای هر کلیک درآمد کسب کنید. میانگین هزینه هر کلیک برای کاربران آمریکایی IG 1.28 دلار است.

اینستاگرام 55 درصد از کل درآمد حاصل از تبلیغات روی ویدیوهای شما را به شما پرداخت می کند و در پایان هر ماه به شما پول می دهد. چند اخطار برای ویدیوهای واجد شرایط وجود دارد. پست های شما باید حداقل دو دقیقه طول بکشد و زمان بهینه برای هر ویدیو بین دو تا چهار دقیقه باشد.

2. یک برند اسپانسر پیدا کنید

محتوای اسپانسر شده بزرگترین پولساز در اینستاگرام است. پست های حمایت شده شامل تبلیغ محصولات یک شرکت برای آنها می شود. به عنوان مثال، “Liquid IV” برای حمایت و سرمایه گذاری روی اینفلوئنسرها بسیار مهم است. اگر به ورزش علاقه دارید، می توانید Liquid IV را برای دنبال کنندگان خود تبلیغ کنید. شما یک قرارداد حمایت مالی از شرکتی دریافت خواهید کرد که با توجه به دسترسی و نفوذ شما در پلتفرم به شما پرداخت می کند.

اگر دنبال کننده کافی داشته باشید، حامیان مالی با شما تماس خواهند گرفت. اگر حساب کوچکتری دارید، می‌توانید با یک کیت مطبوعاتی حساب خود، تعامل آن و پیشنهادی برای تبلیغ محصولاتشان، با شرکت‌ها و برندها تماس بگیرید.

📢 به صورت کاملا واقعی فالوور های پیجت رو افزایش بده : فالوور واقعی و ایرانی

اسپانسر از شما می خواهد که محصولات خود را در پست های خود ذکر کنید. آنها به احتمال زیاد به شما یک متن کوتاه برای خواندن می‌دهند تا دنبال‌کنندگانتان را برای خرید محصول تشویق کنند. مهم است که هنگام تبلیغ محصولات معتبر باشید. فقط آنچه را که به استفاده ما اعتقاد دارید خودتان بفروشید.

دنبال کنندگان شما مستقیماً متوجه هر گونه تلاش غیراصولی برای سوق دادن محصولات برای کسب درآمد سریع خواهند شد. اگر فالوورهای شما جعلی بودن شما را تشخیص دهند، برای فالوورها، تعامل و نفوذ شما در جایگاه شما هزینه خواهد داشت.

اینستاگرام از شما می خواهد که در مورد محتوای حمایت شده در ویدیوهای خود شفاف باشید. تبلیغ محتوا یا محصولات غیرمجاز در پلتفرم باعث مسدود شدن یا تعلیق حساب شما می شود. با مراجعه به تنظیمات حساب خود و تگ کردن شریک تجاری خود، محتوای حمایت شده خود را افشا کنید.

می توانید چندین حامی داشته باشید و آنها را در ویدیوها و پست های تصویری خود بچرخانید. در مورد پست های حمایت شده زیاده روی نکنید. شما فالوورهای خود را عصبانی خواهید کرد و آنها را وادار خواهید کرد که فکر کنند شما فقط به خاطر پول در این کار هستید و به هزینه تعامل، فالوورها و شهرت شما تمام می شود.

3. شرکت یا نام تجاری خود را با یک حساب تجاری تبلیغ کنید

کسب و کارها، برندها و فریلنسرها می توانند از یک حساب تجاری برای بهبود استراتژی کسب درآمد خود در اینستاگرام استفاده کنند. فروشگاه آنلاین یا وب سایت خود را در نمایه خود با استفاده از ویژگی «پیوند در بیو» پیوند دهید. اگر قابلیت خرید اینستاگرام در حساب شما تایید شده باشد، می توانید محصولات خود را مستقیما با استفاده از برچسب ها تبلیغ کنید.

بینندگان خود را به خرید محصولات شما تشویق کنید. از یک CTA استفاده کنید و از دنبال کنندگان خود بخواهید محصولات شما را بخرند و در یک پست با آنها ژست بگیرند. آن‌ها می‌توانند شما را منشن کنند و از هشتگ استفاده کنند، باعث ایجاد تعامل و افزایش شانس دیده شدن پست ویدیویی یا تصویری خود و جذب فالوورهای جدید به حساب شما شوند.

4. از طریق ویدیو های زنده (Live) کسب درآمد کنید

از ویژگی «لایو» اینستاگرام استفاده کنید و به مخاطبان خود اجازه دهید «نشان‌ها» را بخرند تا حمایت خود را از کار شما نشان دهند. این شبیه به ویژگی “Super Thanks” در YouTube است. دنبال کنندگان شما نشان ها را با سه نقطه قیمت، 0.99 دلار، 1.99 دلار یا 4.99 دلار خریداری می کنند.

📢 ارزان ترین راه برای رسیدن به فالوور میلیونی اینستاگرام ؛ فالوور فیک و ارزان 💸 .

از بینندگان خود بخواهید با خرید نشان از شما در پخش زنده شما حمایت کنند. می‌توانید از این استراتژی در جلسات پرسش و پاسخ زنده، AMA و استریم‌های عمومی استفاده کنید. اگر فالوور یک نشان بخرد، در کنار نام نمایه‌اش نشان داده می‌شود تا به شما نشان دهد که از کار شما حمایت می‌کند.

5. فروش محصولات و کالا

فروش محصولات یا کالاها در اینستاگرام راهی عالی برای کسب درآمد است. به یک برنامه وابسته بپیوندید و بازاریابی محصولات را به صورت استراتژیک در پست های خود شروع کنید. اگر دنبال کننده مناسبی دارید، طرفداران شما برای نشان دادن حمایت از شما کالا می خرند.

یک حساب کاربری در یک شرکت Print-On-Demand ایجاد کنید و از آنها برای انجام سفارشات خود استفاده کنید. شما لازم نیست نگران انبارداری و تکمیل باشید. POD یا شریک وابسته از تدارکات مراقبت می کند و برای کار کمیسیون می گیرد.

چقدر می توانم در اینستاگرام درآمد داشته باشم؟

در حالی که تبلیغات در ویدیوها در پلتفرم هایی مانند TikTok و YouTube پول نقد زیادی برای شما به همراه دارد، به اندازه استفاده از استراتژی پست های حمایت شده سودآور نیست.

ایجاد یک بررسی محصول جایی است که پول زیادی در IG به دست می آید. اینفلوئنسرهای سطح بالا با بیش از یک میلیون فالوور، بسته به میزان جذب فالوورشان، می‌توانند از 25000 دلار تا 35000 دلار برای هر پست یا نقد دریافت کنند. اینفلوئنسرهای کوچکتر می توانند برای هر پست حمایت شده بین 200 تا 700 دلار درآمد کسب کنند.

رسیدن به مرز میلیون دنبال کننده مدتی طول می کشد، اما با استراتژی مناسب پست و تعامل به آن خواهید رسید. حتی اگر هرگز به مرز میلیون نرسید، می توانید با یک حساب کوچکتر درآمد مناسبی کسب کنید.

تمرکز بر افزایش فالوورهای خود رویکرد اشتباهی برای کسب درآمد بیشتر در پلتفرم است. مطمئناً مهم است، اما تعامل چیزی است که استراتژی کسب درآمد شما را به ماه می فرستد. هرچه بیشتر با فالوورهای خود تعامل داشته باشید، درآمد بیشتری از تبلیغات و حامیان مالی کسب خواهید کرد. تعامل چیزی است که باعث کلیک روی تبلیغات و تبدیل شدن به محصولات حامی شما می شود.

کلام پایانی

کسب درآمد با اینستاگرام راحت تر از چیزی است که فکر می کنید. هزاران نفر از طریق این پلتفرم جریان های درآمدی متعددی ایجاد می کنند. هیچ چیز شما را از انجام همین کار باز نمی دارد. استراتژی های موجود در این پست را دنبال کنید و در کوتاه ترین زمان چک ها را نقد خواهید کرد.


خرید لایک از فالونیک

با استفاده هوشمندانه از خدمات ما ، در مدت زمان کمی کسب و کار خود را به فضا پرتاب خواهید کرد همین الان عضو پنل شو و سرویس بازدید ریلز رو با قیمت تقریبا رایگان امتحان کن!

خرید فالوور اینستاگرام - فالونیک

از دست ندی 👇

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها