خرید پاپ آپ اینستاگرام

خرید پاپ آپ اینستاگرام 🔔 پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی ارزان

سفارش این سرویس از طریق پنل کاربری امکان پذیر می باشد.

دسترسی فقط از طریق پنل امکان پذیر می باشد
استفاده از این سرویس (پاپ آپ انبوه اینستاگرام) فقط از داخل پنل کاربری امکان پذیر است .


عضویت در پنل فالونیک

پاپ آپ انبوه یکی از بهترین روش های جلب توجه و افزایش مخاطبین جدید است که هزینه پایین تری نسبت به سایر روش های تبلیغات را دارد . همچنین نرخ بازگشت سرمایه بالا را به همراه دارد.

انتخاب بلاگر ها : خرید فالوور اینستاگرام

در روش پاپ آپ انبوه تبلیغات شما در صفحه status bar تلفن همراه کاربران هدف به نمایش در میاید و کاربران با کلیک بروی تبلیغ شما به مقصد مورد نظر شما هدایت می شوند که این مقصد میتوانید پست هدف و یا پیج مورد نظر شما باشد.

این سرویس دارای نمایش آمار نهایی به صورت کاملا واقعی می باشد و پس از انجام سفارش این امکان (دریافت گزارش) برای کاربر استفاده کننده وجود خواهد داشت.

این سرویس محبوب جنبه بازاریابی و تبلیغ داره و خب صد در صد وقتی یک تبلیغ به خوبی توسط کاربر نوشته شود (منظور استفاده از عنوان تبلیغ ، متن اصلی تبلیغ و بنر تبلیغ مناسب و جذاب) میتواند بازخورد خوبی از آن دریافت شود . و یکی از بازخورد هایی که افراد به خصوص کاربران اینستاگرام به دنبال آن هستندجذب فالوور واقعی و کاملا هدفمند می باشد.

تبدیل بازدیدکننده به خریدار

با سرویس پاپ آپ نوتیفیکیشن انبوهِ فالونیک ، بازدیدکننده را به مخاطب واقعی خود تبدیل کنید

توصیه فالونیک به شما عزیزانی که قصد استفاده از این سرویس رو دارین این هست که حتما عنوان ، بنر و متن اصلی تبلیغ پاپ آپ شما هوشمندانه انتخاب بشه .در این صورت احتمال اینکه بتونید بازدید کنندگان رو تبدیل به مخاطب کنید و اونا رو برای خودتون نگه دارید بسیار زیاد هست ! همیشه یه متن تبلیغ خوب معجزه میکنه.