article
calendar icon
مهر 19, 1402

ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام

فروش اینستاگرام، انگیزه‌ای قوی برای افرادی شده است که در تلاش برای فروش محصول یا خدمات خود هستند. آن‌ها با ایجاد حساب کاربری در این پلتفرم، به رشد کسب‌وکار و فروش محصولاتشان کمک خواهند کرد. وقتی صحبت از فروش اجتماعی به میان می‌آید، اینستاگرام یک معدن طلایی محسوب می‌شود. بدون شک کسب‌وکاری که قصد فروش محصول و خدماتش را دارد، هرگز پلتفرمی با بیش‌از 2 میلیارد کاربر فعال را نادیده نخواهد گرفت. حدود 44 درصد از کاربران به‌صورت هفتگی از اینستاگرام خرید می‌کنند. با وجود همه این‌ها، بسیاری از کسب‌وکارها و برندها، تصور می‌کنند فروش در اینستاگرام برای آن‌ها مناسب نخواهد بود. اگر شما هم این‌طور فکر می‌کنید به مطالعه این مطلب ادامه دهید؛ چراکه با 15 راه عملی برای افزایش فروش آشنا خواهید شد.

ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرم قدرتمند برای ایجاد برند شما و فروش بیشتر است. برای استفاده از این پتانسیل، باید استراتژی‌های خاصی را دنبال کنید. شما برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش در اینستاگرام، باید محتوای باکیفیت ایجاد کرده و به‌طور مداوم درگیر تولید محتوا و ارتباط با کاربران خود باشید. همچنین می‌توانید روش ساده‌تری را انتخاب کرده و از طریق خرید فالوور اینستاگرام مشتریان واقعی را به سمت خود بکشانید.

مخاطبان خود را بسازید و آن‌ها را با محتوای با کیفیت جذب کنید

ایجاد مخاطب جدید، کلید فروش اینستاگرام است. مشتریان شما بیشتر دنبال‌کنندگان شما هستند و باید آن‌ها را متقاعد کنید تا به سمت پایین قیف فروش بروند. برای کسب‌وکاری که تعداد فالوورهای کمی دارد یا بدون دنبال‌کننده است، این یک چالش خواهد بود.

عکس‌های منحصربه‌فرد با کیفیت بالا ارسال کنید

فروش اینستاگرام با جلب توجه مشتری بالقوه شروع می‌شود. محصول شما باید از نظر بصری در فید اجتماعی شما جذاب باشد. یاد بگیرید که چگونه فقط با استفاده از تلفن خود عکس‌های خوب و جذابی از محصول بگیرید.

کپشن خود را جذاب کنید

کاربران اینستاگرام همچنان کپشن را می‌خوانند. از کپشن برای ارائه جزئیات بیشتر از محصول خود بهره ببرید و نشان دهید که چگونه افراد علاقه‌مند می‌توانند خرید خود را ثبت کنند. کپشن‌ها مکان خوبی برای جذب فالوورهای شما و علاقه‌مندکردن آن‌ها به برند شما هستند.

از محتوای تولیدشده توسط کاربر استفاده کنید

برای ایجاد اعتماد در بین مخاطبان خود، توصیفات و داستان‌های مشتری را به‌عنوان بخشی از محتوای خود بگنجانید. در واقع، بسیاری از برندهای موفق، محتوا را توسط مشتریان مجدداً ارسال می‌کنند و در فروش اینستاگرام تاثیری مستقیم می‌گذارند.

از استوری‌های اینستاگرام برای روایت واقعی یک داستان استفاده کنید

استوری در اینستاگرام، باعث ایجاد تعامل بیشتر با کاربران می‌شود. 58 درصد از کاربران اینستاگرام می‌گویند که بعد از دیدن یک نام تجاری در استوری، بیشتر به آن‌ها علاقه‌مند خواهند شد. بنابراین، اگر از استوری اینستاگرام استفاده نمی‌کنید، یکی از بهترین ایده‌های افزایش فروش اینستاگرام را از دست داده‌اید.

افزایش فروش در اینستاگرام

کوپن‌ها و پیشنهادات را در استوری قرار دهید

تخفیف‌ها طعمه‌های تبلیغاتی هستند که از موثرترین روش‌ های فروش در اینستاگرام به‌شمار می‌روند. این می‌تواند کوپن، ارسال رایگان و هر انگیزه دیگری باشد که مشتری بالقوه را تشویق به خرید کند.

از هشتگ‌های مرتبط با محصول استفاده کنید

استفاده از هشتگ‌ها، راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان وسیع‌تری است که علاقه‌مند به خرید از کسب‌وکار شما هستند. برای یافتن هشتگ‌های مناسب، به بررسی هشتگ‌هایی بپردازید که رقبای شما استفاده می‌کنند و تاثیری مثبت در فروش اینستاگرام دارند.

یک هشتگ برای برند خود ایجاد کنید

یکی دیگر از راه‌ های افزایش فروش در اینستاگرام، استفاده از هشتگ برند تعاملی است. هر بار که شخصی با استفاده از هشتگ برند شما عکسی را پست می‌کند، برند شما را در معرض دید کاربران بیشتری قرار می‌دهد.

میزبانی مسابقات در اینستاگرام باشید

میزبانی هدایا مانند این است که از مشتریان بالقوه بخواهید محصولات شما را بدون تعهد امتحان کنند. این باعث افزایش در فروش اینستاگرام می‎شود.

به نظرات پاسخ دهید

به‌عنوان یک کسب‌وکار کوچک که به دنبال افزایش دنبال‌کنندگان خود و کسب فروش بیشتر است، به نظرات کاربران پاسخ دهید. به ‌این صورت با مشتریان بالقوه و فعلی روابط نزدیکی ایجاد می‌کنید و در فروش اینستاگرام موثر واقع می‌شوید.

با برندهای دیگر شریک شوید

همکاری در محصولات برای رشد نام تجاری شما، یک ترفند فروش در اینستاگرام است. همکاری با برندهای دیگری را در نظر بگیرید که محصولات آن‌ها مکمل برند شما باشد. ترجیحا این برند باید نرخ تعامل خوبی در اینستاگرام داشته باشد.

با حساب‌های محلی اینستاگرام تماس بگیرید

یکی دیگر از روش ‌های فروش در اینستاگرام برای کسب‎وکارهای کوچک، استفاده از حساب‌های محلی است. حساب‌هایی را در منطقه خود که دنبال‌کنندگان زیادی دارند، شناسایی کنید و با آن‌ها تماس بگیرید تا محصولتان را بررسی، از کسب‌وکارتان بازدید و پستی درباره آن ایجاد کنند.

محتوای انحصاری با رشته استوری ارائه دهید

از استوری‌های اینستاگرام برای نمایش اقدامات پشت صحنه استفاده کنید و بینندگان را به سمت کاری که برند شما انجام می‌دهد، بکشید. شما با این رشته استوری، اعتماد کاربران را جلب می‌کنید و یک ترفند فروش در اینستاگرام را به کار برده‎اید که به افزایش فروش‌تان می‌انجامد.

برای دسترسی بهتر با اینفلوئنسرها کار کنید

وقتی سلبریتی مورد علاقه شما محصولی را که دوست دارید، تایید می‌کند، چه واکنشی نشان می‌دهید؟ شما وسوسه می‌شوید که آن را تهیه کنید. یک شخص تأثیرگذار را در حوزه کاری خود شناسایی کرده و با آن‌ها برای تبلیغ محصولات خود مشارکت نمایید. این امر فروش اینستاگرام را به‌طور مستقیم و غیر مستقیم افزایش می‌دهد.

یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کنید

در نهایت بهترین راه برای سوق‌دادن مشتریان به خرید از طریق فروشگاه آنلاین است. یک وب‌سایت تجارت الکترونیک به شما کمک می‌کند تا از سایر برندها در اینستاگرام متمایز شوید و شما را قانونی‌تر جلوه دهد.

افزایش فروش در اینستاگرام

با راه‌ های افزایش فروش در اینستاگرام آشنا هستید؟

فالونیک در این مطلب فروش اینستاگرام را با راه‌ها و ترفندهای متفاوت برای شما تشریح کرده است. اگر تا کنون نتوانسته‌اید در کسب‌وکارتان موفق شوید و به درآمد ایده‌آل خود برسید، توصیه می‌کنیم تاثیر پلتفرم اینستاگرام را در فروش بیشتر دست کم نگیرید. فروش اینستاگرام توجه بسیاری از کسب‌وکارها را به خود جلب کرده و توسعه و پیشرفت آن‌ها به طرز چشم‌گیری رقم زده است.

سلام محمد طاهریان عزیز امیدوارم حالت عالی باشه . ممنون از نظرت . موفق و ثروتمند باشی 🫰🏼

سلام احمد عزیز ممنون از نظر باحالی که دادی . موفق و ثروتمند در پناه الله 🤟🏽

سلام مونا جان شبت بخیر 🔥 لطفا در پنل ثبت نام کن و تیکت با عنوان تخفیف انبوه باز کن تا راهنمایی بشی .

سلام مریم عزیز خوشحالیم که از سرویس ماه راضی بودی . لطفا در پنل (با عنوان شارژ جایزه کامنت) تیکت باز کن تا حسابت خیلی سریع شارژ بشه 🎁🤘

سلام پونیشا جان ممنونم که انقدر زیبا تبریک گفتی و میبالم به شما عزیزان با درک و خوش انرژی . حال دلت خوب بمونه عزیز دل 🤍

سلام سهیل عزیز مرسی که انقدر دقیق توضیح دادی . خوشحالیم که راضی بودی و نظرت رو به اشتراک میزاری . عالی و ثروتمند باشی 💰🫰🏽

سلام مجدد علی جان . حق دارید چون سایت های بی کیفیت زیاد شدن . تمام خدمات فالوور واقعی و البته تقریبا تمام سرویس های فالونیک شامل گارانتی ریزش ، کیفیت و برگشت وجه در هر شرایط می باشد و حتی اونهایی که خیلی سخت به سایت های فروشگاهی اطمینان میکنند الان چندین ساله از مشتریان وفادار فالونیک هستند 😍🔥🫰🏽 باز پیشنهادم اینه با یک بسته کوچک پلن ماه شروع کن :)

سلام علی جان ممنون از نظر خوبت . دقیقا برای پیج هایی مثل شما که تعامل بالایی دارید بسیار موثر و مناسب است . موفق باشی 🫶🏾

سلام بابایی جان 🤟🏽 حالت چطوره ؟ دمت گرم مشتی هستی و پر طرفدار :). فعلا تعرفه همکاری نداریم متاسفانه . موفق باشی

سلام ستاره عزیز . ممنون از انتخاب شما که بهترینید 🔥 چشم حتما . پاییز امسال یک جشنواره خیلی بزرگ برای پکیج میلونی فالوور مجدد خواهیم گذاشت. موفق باشید ✌🏾

لطفا مثل پارسال جنشواره بزارید ممنون از فالونیک

سرویس های جالبی دارید در صورت همکاری ایمیل بزنید

سرویس فالوور خورشید بی نظیره 🔥

من قبلا از سایت دیگه خرید کردم اما هیچ فالووری ندیدم از کجا مطمئن باشیم سرویس رو دریافت میکنیم؟

سلام من یک بسته ماه ۱۰۰۰ تایی خریدم به نظرم در صورتی که میخواین با یک هزینه معقول فالوور هاتون رو افزایش بدین از این سرویس استفاده کنید چون من به نسبت قیمت و کیفیت و میزان ریزش بسیار راضی هستم . موفق و ثروتمند باشید .

سلام محمد رضای عزیز امیدوارم حالت عالی باشه خیلی خوشحالم که تونستیم شما رو از ۹۸ داشته باشیم 😂🤍🔥 در رابطه با قیمت هم بزار یک سوال بپرسم :) شما حاضری کمتر هزینه کنی تا کلا سفارش دریافت نکنی؟ 😂

salam avalin moshtaritoon hastam az sale 98 ke site ro zadin man hastam ta alan behtarin site hastan omidvaram gheimata ro payin tar biarid faghat :))

ریدیزاین جدید مبارک باشه خیلی خفن شده به به 😍😍

ماه سرعت ارسال خوبی داشت باقی رو تست نکردم ولی حتما نتیجه رو میگم . لطفا امتیاز من رو برای شارژ کیف پول بزنید به حسابم . مرسی از فالونیک

برای مقادیر بالا تخفیف هم میدین؟

سلام سرویس زمین خیلی گزینه اقتصادی و هوشمندانه برای پیج های نوپا می باشد . برای پیج های کمی حرفه ای تر سرویس خورشید رو پیشنهاد میکنم . موفق باشید🤘

سلام محمد رضا جان خوشحالیم که رضایت داشتین . موفق و ثروتمند باشید 🤘🔥

سلام ممنون از فالونیک 😍 من اشتراک ۳ ماهه یوتیوب پرمیوم رو خریدم خیلی زود تحویل داده شد و پشتیبانی بی نظیری دارید . پایدار باشید

سلام چگونه این گروه را خصوصی کنیم که کسی نتونه پیام بده مثل یه کانل

ممنون از شما

عالی