فالوور خارجی و سریع ⚡ «10k»

(از 256)

پرسش و پاسخ

سفارش موفق

دیدگاه مشتریان


وضعیت : موجود
بازپرکردن: دارد
گارانتی : دارد
اضافه شدن 150 امتیاز به فالونیک کلاب شما

ویژگی های این سرویس
  • نوع سرویس : فالوور اینستاگرام
  • تعداد : 10000

نقد و بررسی اجمالی

اینستاگرام محیطی پویا است، پس برای پیشرفت و رسیدن به برتری نسبت به رقیبان باید اطمینان حاصل کنید که در شرایط برابر یا بالاتری از آن‌ها قرار دارید. در همین راستا می‌توانید اقدام به خرید 10000 فالوور فیک خارجی کنید.

در دنیای امروزه که اعتبار حرف اول را می‌زند، سرمایه‌گذاری در این راه به یکی از اهداف اصلی تمام صاحبان کسب‌وکار بدل شده است. اما مسیرهای رسیدن به اعتبار متفاوت هستند. بنابراین انتخاب مسیر درست در رسیدن به هدف شما بسیار مهم است. ولی نگران نباشید تیم حرفه‌ای فالونیک به شما کمک می‌کند که بهترین انتخاب را داشته باشید.

چرا خرید 10000 فالوور فیک خارجی؟

فرقی نمی‌کند به دنبال اداره کسب‌وکار هستید یا برای دل خودتان تصمیم به راه‌اندازی صفحه شخصی در اینستاگرام دارید. گرفتن بازخورد بالا همیشه چالش‌برانگیز بوده و هست. اما این اتفاق به سادگی برای شما پیش نخواهد آمد، مگر این‌که از سیاست‌های جدیدی استفاده کنید. استفاده از میانبرها همیشه یکی از راه‌های کمک کننده در این زمینه بوده است.  بنابراین ما به شما خرید 10000 فالوور فیک خارجی را پیشنهاد می‌دهیم که در ابتدای شروع مسیر به کمکتان می‌آید.

همان‌طور که می‌دانید فالوور فیک نسبت به فالوور واقعی ریزشی ندارد، بنابراین به اندازه‌ای که هزینه‌ می‌‌کنید به همان اندازه نتیجه می‌گیرید. علاوه‌بر این اگر دستی بر اداره پیج‌های اینستاگرام داشته باشید، می‌دانید که هر اندازه تعداد فالوورهای صفحه‌ای بالاتر باشد به همان اندازه بازخوردهای بالاتری را دریافت می‌کند. در نتیجه خرید بسته 10000 فالوور فیک هم از لحاظ هزینه به صرفه‌تر است و هم شما را چند قدم زودتر به اعتبار می‌رساند. اما چرا فالوور فیک خارجی؟

اینستاگرام قابلیت تشخیص موقعیت جغرافیایی را دارد.  واضح است که اگر شما در ایران فعالیت می‌کنید، به طبع بازخوردهایی هم که دریافت می‌کنید از طرف کاربران ایرانی هستند. اما تصور کنید، دستیابی به بازخوردهایی در سطح بین‌الملل تا چه اندازه اعتبار کسب‌و‌کار شما را بالا می‌برد. بنابراین تنها کاری که شما را در این مسیر قرار می‌دهد، خرید 10000 دنبال‌کننده فیک خارجی است.

اهمیت فالوور خارجی

واقعیت این است که پیشرفت و کسب اعتبار در اینستاگرام تنها با افزایش فالوور و در ادامه تعامل بیشتر حاصل می‌شود. به‌طورکلی فالوور ایرانی به معنی کاربری است که در ایران صفحه‌ای را راه‌اندازی کرده‌ و در مقابل فالوور خارجی، کاربری است که در خارج از ایران فعالیت می‌کند.

خرید 10000 فالوور فیک ایرانی برای شروع کسب‌و‌کار شما بهترین راه‌حل ممکن است. اما همان‌طور که اشاره کردیم، اینستاگرام محیطی پویا است، بنابراین شما باید دائماً در حال بروزرسانی و انجام فعالیت‌های جدید باشید که بازخوردهای بالای پیجتان را از دست ندهید.

حال تصور کنید، داشتن فالوورهایی در خارج از ایران تا چه اندازه می‌تواند در نگه داشتن و همچنین بالا بردن تعامل پیج شما مفید باشد. قرار گرفتن پست‌ها در اکسپلور کاربران خارجی قدم بزرگی برای صاحبان مشاغل محسوب می‌شود که تا به امروز تعداد خیلی محدودی از آن‌ها به این مرحله رسیده‌اند.

با خرید 10000 فالوور فیک خارجی از فالونیک نه تنها به این مرحله می‌رسید، بلکه در سطح بین‌الملل هم فروش خواهید داشت و چند پله بالاتر از رقیبان خود قرار می‌گیرید.

ویژگی‌های خرید فالوور خارجی

تا به اینجا اهمیت خرید فالوور فیک خارجی را متوجه شدید، در ادامه به بررسی ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

افزایش دید

اینستاگرام جامعه‌ای بر پایه رقابت است و کسانی که بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند، بیشتر هم به محبوبیت و درآمدزایی می‌رسند. اگر نتوانید با دیگران رقابت کنید، کسب‌و‌کار شما رونقی نخواهد گرفت و هیچ‌کسی از خدمات شما مطلع نخواهد شد.

تعداد فالوورهایی که دارید، میزان تعامل و دیده شدن شما را تعیین می‌کنند. بنابراین وقتی فالوور فیک می‌خرید دامنه دیده شدن خود را افزایش می‌دهید و طرفداران بیشتری را به خود جذب می‌کنید. این یکی از مرحله‌های اصلی در فرآیند کسب اعتبار برای شما است. پس به هر اندازه تصمیم به افزایش سریع اعتبار خود دارید، به همان اندازه باید تعداد فالوورهای بیشتری را خریدداری کنید که در اینجا خرید 10000 فالوور فیک خارجی واقعاً مقرون به صرفه است.

افزایش اعتماد

داشتن فالوور خارجی یکی از اصلی‌ترین عواملی است که اعتبار صفحه شما را بالا می‌برد. اکثریت کاربران اینستاگرام هنگام خرید، تعداد فالوورهای آن پیج را درنظر می‌گیرند و در ادامه میزان رضایت مشتری‌ها را بررسی می‌کنند. زمانی‌که صفحه شما در سطح بین‌الملل تعریف شده باشد و کاربران خارجی هم پست‌های شما را لایک ‌کنند، قاعدتاً کاربران ایرانی بدون درنگی به پیج شما اعتماد می‌کنند و نظرات مثبتی را به اشتراک‌ می‌گذارند.

افزایش درآمد

هرچه فعالیت صفحه شما بیشتر و محتوای تولید شده جذاب‌تر باشد، کاربران بیشتری پست‌ها را لایک می‌کنند. در نتیجه پست‌های شما بیشتر در قسمت هوم به کاربران نمایش داده می‌‌شود. البته توجه داشته باشید برای جذب کاربر خارجی حتماً از متن‌ها و عکس‌های دوزبانه استفاده کنید. با این‌کار نه تنها کاربران خارجی پست‌های شما را لایک و سیو می‌کنند، بلکه کاربران ایرانی بیشتری هم ترغیب به خرید از شما می‌شوند. پس درآمد شما روز به روز افزایش می‌یابد.

 در آخر

با خرید 10000 فالوور فیک خارجی قدم در مسیر بین‌المللی شدن صفحه خود بردارید و با افزایش اعتبار و محبوبیت پیج خود به درآمدهای بالا دست پیدا کنید.


نقد و بررسی تخصصی سرویس


مشخصات سرویس

  • مدت انجام :
    بین 1 تا 3 ساعت
  • جبران ریزش خودکار :
    دارد
  • سرعت :
    سریع
فالوور خارجی و سریع ⚡ «10k»

وضعیت : موجود
بازپر کردن: دارد
گارانتی : دارد
اضافه شدن 150 امتیاز به فالونیک کلاب شما

590000 تومان
فالوور خارجی و سریع ⚡ «10k»

قیمت سرویس :

590000 تومان