فالوور خارجی و سریع ⚡ «20k»

(از 256)

پرسش و پاسخ

سفارش موفق

دیدگاه مشتریان


وضعیت : موجود
بازپرکردن: دارد
گارانتی : دارد
اضافه شدن 150 امتیاز به فالونیک کلاب شما

ویژگی های این سرویس
  • نوع سرویس : فالوور اینستاگرام
  • تعداد : 20000

نقد و بررسی اجمالی

یک ضرب‌المثل معروف می‌گوید؛ هرکه بامش بیش، برفش بیشتر. با خرید 20000 فالوو فیک خارجی بام پیجتان را وسیع‌تر کنید تا سود آن در مدت زمانی کوتاه به جیب شما سرازیر شود.

شکل درآمدزایی در دنیای امروز نسبت به گذشته تغییرات چشمگیری داشته است. با توسعه کسب و کارهای اینترنتی شمار افرادی که به دنبال معرفی بیزینس خود به دنیا از طریق فضای مجازی هستند، در حال افزایش است.

در اینستاگرام، برای اینکه به‌عنوان یک فروشنده یا تاجر دیده شوید، صرفاً نباید به ساختن اکانت بسنده کنید. صفحه شما مانند یک مغازه یا بنگاه است که برای رونق آن باید پای مشتریان را به آن باز کنید. تمام سود شما از راه اندازی پیج اینستاگرامی‌تان به عواملی بستگی دارد که زنجیر‌وار به یکدیگر وابسته‌اند. حلقه اول این زنجیر آمار فالوورهای شماست.

ضرورت خرید 20000 فالوور فیک خارجی

خرید فالوور فیک مزایای متعددی دارد که می‌تواند بازدید پیج شما را یک سر و گردن از دیگر رقبایتان بالا ببرد. چند فالوور داشته باشیم؟ واضح است. هر چه بیشتر بهتر. پیشنهاد ما این است که به جای چند بسته فالوور فیک، یک بسته 20000 تایی خریداری کنید.

اگر دوست دارید کسب و کارتان فراتر از مرزهای ایران شناخته شود، نیاز به دنبال‌کنندگان خارجی دارید. الگوریتم‌ اینستاگرام به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران بر اساس موقعیت جغرافیایی خود، بتوانند محتوایی خاص را مشاهده کنند.

عده‌ای از افراد برای بالا رفتن آمار بازدید صفحات خود، بسته به هدف پیج، اقدام به تهیه محتوای دو زبانه می‌کنند. اگر جزو این افراد هستید ما خرید 20000  دنبال‌کننده فیک خارجی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

شما با داشتن فالوور فیک خارجی امکان بازدید خارجی از صفحه خود را بالا می‌برید. ساده‌ترین نتیجه این کار این است که مخاطبان خارجی شما با بازدید از محتواهای دو یا چند زبانه‌ای که تولید می‌کنید، به مشتریان ثابتتان تبدیل می‌شوند. ما در ادامه به مزایای خرید 20000 فالوور فیک پرداخته‌ایم.

بالا رفتن تعداد فالوورهای واقعی

برای تجارت موفق باید شناخته شوید و برای شناخته شدن باید دیده شوید. اگر رقبای شما در اینستاگرام فالوورهای بیشتری نسبت به شما دارند، باید برای جذب مشتری از آن‌ها پیشی بگیرید. از طرفی منتظر فالوورهای واقعی ماندن فقط زمان شما را هدر می‌دهد.

با خرید فالوورهای فیک در زمانی کوتاه می‌توانید تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید. بالا رفتن آمار دنبال‌کنندگان خود‌به‌خود باعث جذب فالوورهای واقعی هم می‌شود.

کمک به دیده شدن

اینستاگرام برای نشان دادن صفحات عمومی، از جمله برندها، الگوریتم خاصی دارد که مشخص می‌کند، کدام برندها در newsfeedکاربران نمایش داده شود. یکی از شاخص‌های این الگوریتم تعداد فالوورها و میزان ارتباط دوسویه میان شما و فالوورهای شماست.

احتمال دیده شدن در newsfeed کاربران برای صفحه‌ای که نسبت به سایر رقبا فالوورهای بالاتری دارد، بیشتر است. با خرید 20000 فالوور فیک خارجی، درصد ارتباط بیشتری از صفحه شما به الگوریتم اینستاگرام ارسال می‌شود و شانس دیده شدن صفحه‌ شما به طرز قابل توجهی افزایش می‌یابد.

بالا رفتن آمار لایک و کامنت

20000 دنبال‌کننده فیک خارجی، بازدیدکنندگان را روانه پیج شما می‌کند و هر پست شما می‌تواند برایتان سِیلی از لایک و کامنت به ارمغان بیاورد.

شاید بپرسید بالا رفتن تعداد لایک و کامنت چه سود قابل توجهی برای شما دارد؟ اینفلوئنسرها برای تبلیغ خدمات یا محصولات شما به نکات مختلفی توجه می‌کنند. یکی از عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری اینفلوئنسرها برای حمایت یا عدم حمایت از صفحه‌ شما، تعداد کامنت‌ها و لایک‌هایی است که زیر پست‌هایتان گذاشته می‌شود.

پیج‌هایی که آمار چندان بالایی از لایک و کامنت در کارنامه فعالیت‌های اینستاگرامی خود نداشته باشند، معمولاً برای اینفلوئنسرها جذابیت ندارند.

امکان تبدیل شدن به اینفلوئنسر

بسیاری از افرادی که کسب و کارشان به دیده شدن در فضای مجازی گره خورده است، برای تبلیغ محصول یا خدمات خود نیاز به حمایت دارند. چه بهتر که این حمایت توسط یک اینفلوئنسر انجام شود.

با خرید 20000 فالوور فیک و بالا رفتن آمار دنبال‌کنندگان شانس تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر را دارید. همچنین درآمد قابل توجهی از اینفلوئنسری اینستاگرام عاید شما می‌شود.

بالا رفتن اعتبار شما به عنوان یک برند

برای آنکه کسب و کار شما به عنوان یک برند در اینستاگرام شناخته شود، باید تعداد قابل توجهی از افراد صفحه شما را دنبال کنند. معمولاً مشتریان برای بررسی اعتبار یک صفحه به تعداد فالوورهای آن نگاه می‌کنند.

طبیعی است میزان بالای فالوورهای شما به ویژه اگر خارجی باشند، علاوه بر اعتبار بخشی، موجب جلب اعتماد بازدیدکنندگان می‌شود.

سخن نهایی

اگر می‌خواهید از قافله رقبای خود در زمینه درآمدزایی از بستر حاصلخیز اینستاگرام جا نمانید، باید در این فضا تولید‌کننده‌ یا فروشنده‌ای برجسته به‌نظر برسید. ضرورت دیده شدن در این میدان، خرید فالوورهای فیک را توجیه می‌کند.

ما در فالونیک این امکان را برای شما فراهم آورده‌ایم که با خرید 20000 فالوور فیک و بدون ریزش، ضمن داشتن یک خرید اقتصادی، در مدت زمان کوتاهی آمار بازدیدکنندگان پیج خود را بالاببرید.


نقد و بررسی تخصصی سرویس


مشخصات سرویس

  • مدت انجام :
    بین 1 تا 3 ساعت
  • جبران ریزش خودکار :
    دارد
  • سرعت :
    سریع
فالوور خارجی و سریع ⚡ «20k»

وضعیت : موجود
بازپر کردن: دارد
گارانتی : دارد
اضافه شدن 150 امتیاز به فالونیک کلاب شما

990000 تومان
فالوور خارجی و سریع ⚡ «20k»

قیمت سرویس :

990000 تومان