تعداد بازدید 889
ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

آموزش صفر تا صد ساخت کاور هایلایت با برنامه Canva و Highlight Cover Maker

آموزش ساخت هایلایت اینستاگرام با بهترین اپلیکیشن‌ها

کاور هایلایت اینستاگرام اهمیت بالایی دارد. با خواندن این مقاله نحوه ساخت کاور هایلایت اینستاگرام را  با بهترین اپلیکیشن‌های موجود رو یاد می‌گیرید. این آموزش فقط برای کسایی است که که دوست دارند مثل یه حرفه‌ای هایلایت اینستاگرامشون طراحی کنند. پس دوست‌داران حرفه‌ای‌ها ما رو توی این مقاله همراهی کنید.

 بهترین اپلیکیشن‌ها ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

برای ساخت هایلایت روش‌های مختلفی وجود دارد. استفاده از آیکون‌های آماده یکی از این روش‌ها است. سایت‌های معتبر زیادی وجود دارند که آیکون‌ها را به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر حوصله ساخت کاور هایلایت رو ندارید، یه سری به مقاله آموزش صفر تا صد هایلایت اینستاگرام مثل حرفه‌ای‌ها بزنید. توی این مقاله به طور کامل این سایت‌ها رو معرفی کردیم. ولی اگه دوست دارید خودتان رو از بقیه متمایز کنید و هایلایت منحصربه‌فردی داشته باشید، ما را همراهی کنید.

📢 مطمئن ترین و سریع ترین روش برای افزایش فالوور و پیشرفت پیج : خرید فالوور 👥 .

ما در ادامه قصد داریم نحوه ساخت کاور رو با برنامه Canva و Highlight cover توضیح بدیم.

محیط-بهترین-برنامه-ساخت-کاور-هایلایت-اینستاگرام
با بهترین اپلیکیشن‌های ساخت کاور اینستاگرام آشنا بشوید.

 نحوه ساخت کاور هایلایت اینستاگرام در برنامه Conva

کانوا از بهترین و کاربردی‌ترین ابزارها برای ساخت کاور است. برای طراحی کاور مراحل زیر را به ترتیب پیش روید.

قدم اول: ساخت اکانت در Canva

در ابتدا وارد وبسایت کانوا شوید. روی گزینه  Sign up کلیک و ورود با اکانت گوگل را انتخاب کنید. اگر در مرورگر کروم یکی از حساب‌های گوگل خود را از قبل فعال کرده‌ باشید، این روند به راحتی طی خواهد شد.

قدم دوم: به بخش کاور هایلایت ورود تشریف بیاورید

برنامه کانوا همه امکاناتی را که برای طراحی پیج اینستاگرام نیاز است رو در اختیارتون قرار می‌ده. مثلاً طراحی لوگو، طراحی تم و کاور برای پست‌ها، طراحی کاور استوری، طراحی پوستر برای سایر شبکه‌های اجتماعی و … از جمله امکانات این برنامه خارق‌العاده است.

📢 به صورت کاملا واقعی فالوور های پیجت رو افزایش بده : فالوور واقعی و ایرانی

در بین تمامی موارد و گزینه‌های موجود در این برنامه گزینه Instagram Story Highlight Cover را انتخاب کنید. تنها با یک کلیک به دنیایی بزرگ و متنوع از کاورها دست پیدا خواهید کرد.

برنامه کانوا
Canva از جمله برنامه‌های مناسب برای ساخت کاور اینستاگرام است.

 مرحله سوم: تولد طرح جدید یا استفاده از طرح‌های آماده؟

با استفاده از برنامه کانوا هم می‌تونید از طرح‌های آماده استفاده کنید هم خودتون یک طرح جدید و منحصر به فرد رو خلق کنید. قبل از اینکه در مورد این دو روش ساخت هایلایت بپردازیم لازم می‌دونیم یه نکته مهم و کاربردی را بگیم.

کاور هایلایت باعث منسجم و زیبا شدن صفحه کاری شما می‌شه. همیشه یادتون باشه که شما در وهله اول باید تعداد بالایی فالوور داشته باشید. منظورم اینه که بدون فالوور صفحه رو برای کی می‌خواهید خوشگل کنید؟

درسته که فالوورها به مرور زمان جذب پیج شما می‌شند. ولی میدونید چقدر زمان لازمه تا یه تعدادی فالوور جذب کنید؟

📢 ارزان ترین راه برای رسیدن به فالوور میلیونی اینستاگرام ؛ فالوور فیک و ارزان 💸 .

شاید ماه‌ها طول بکشه تا پست‌های شما بین این همه محتوایی که روزانه در اینستاگرام تولید میشه به چشم بیاد. در واقع اونقدر طول بکشه که امیدتان را به طور کل از دست بدید و  اینستاگرام محبوب‌ترین برنامه ایرانی‌ها رو کنار بگذارید.

رو این حساب ما پیشنهاد ویژه‌ای برای شما داریم، پیشنهادی که به شما کمک می‌کنه ره صد ساله را یک شبه برید. پیشنهادی که امید به شما می‌ده و باعث می‌شه زودتر به موفقیت برسید. پیشنهاد ما خرید فالوور واقعی . فالووری که مثل سایر کاربرهای اینستاگرام فعالیت روزانه دارد.

اشتباه نکنید منظورم خرید فالوور فیک نیست. از قدیم گفتن هر گردی هم گردو نیست. تفاوت اصلی فالوور واقعی با فالوو فیک فعالیتشه. فالوورهای فیک فقط یک سری اکانت هستند که هیچ فعالیتی در اینستاگرام ندارند. رو همین حساب به راحتی ربات هوشمند اینستاگرام متوجه حضور متخلفانه این‌ها می‌شه، ولی فالوور واقعی فالوور فعالیه که ربات اینستاگرام به هیچ وجه متوجه آن نخواهد شد.

روش اول: طراحی کاور هایلایت اینستاگرام با طرح‌های آماده کانوا

کانون مجموعه‌ای از طرح‌ها و کاورهای آماده را در نظر گرفته است. برای استفاده از این طرح‌ها مراحل زیر رو قدم به قدم همراه ما پیش بیایید.

انتخاب طرح مناسب

وقتی که طرح مورد نظرتون رو انتخاب و روش کلیک کنید، پنجره زیر برای شما باز می‌شه.

انتخاب طرح برای کاور هایلایت اینستاگرام در برنامه کانوا
با کلیک روی طرح مد نظرتون پنجره بالا باز می‌شود.

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید بخش‌هایی روی نوار آبی بنفش در بالای صفحه وجود دارد. معنای هرکدام از بخش‌ها به شرح زیر است:

Home: زمانی که قصد دارید به صفحه انتخاب طرح‌ها برگردید، روی این آیکون کلیک کنید.

File: با کلیک روی این گزینه لیستی برای شما نمایش داده می‌شود که مهم‌ترین بخشهای اون به شرح زیر است:

  • Show: برای فعال کردن خط کش از گزینه marjin باید استفاده کرد. با کلیک روی این گزینه می‌توانید ابعاد طرح را بعد از تغییران به تناسب برسانید. همچنین راهنمای ابزار در این بخش قرار دارد.
  • Create new design: با کلیک روی این گزینه طرح‌های دیگر برای طراحی جدید را انتخاب کنید.
  • Save: با استفاده از این گزینه طرح خود را ذخیره کرده و تغییرات را به زمانی دیگر موکول می‌کنید. در این قسمت می‌توانید پوشه‌ای در فضای ابری کانوا ایجاد کرده و طرح‌های خود را در آن جا ذخیره کنید.
  • Download: پس از ساخت کاور با استفاده از این گزینه آن را دانلود و ذخیره می‌کنید.

Resize: این بخش تنهای زمانی در دسترش شما قرار می‌گیرد که اکانت کانوا را به اکانت پریمیوم تغییر دهید. با استفاده از این گزینه طرحی که طراحی کرده‌اید را برای سایر شبکه‌هیا اجتماعی استفاده کنید.

Share: این گزینه به شما امکان اشتراک گذاری کاور و تصاویر را در سایر شبکه‌های اجتماعی می‌دهد.

آیکون: این بخش مربوط به اشتراک گذاری کاور ساخته شده در سایر شبکه‌های مجازی است.

مژده مژده: برنامه کانوا امکان استفاده از این برنامه را به صورت رایگان برای 30 روز را محیا می‌کند. پس تنها 30  پس از نصب مهلت دارید که کاورهای خارق‌العاده برای جذب فالوور ایرانی تولید کنید. البته این 30 روز برای هر اکانتیه. پس بعد از این مدت می‌تونید با یه اکانت و ایمیل دیگه وصل بشید.

📢 سریع ترین راه برای رسیدن به فالوور میلیونی اینستاگرام : فالوور خارجی و سریع ⚡ .

آپلود تصویر

کانوا همه امکانات دلخواه شما را در دسترس‌تون قرار می‌ده. با این برنامه برای ساخت کاور هایلایت می‌تونید هر تصویری را به جای طرح دایره‌ای شکل آن بگذارید. با این ویژگی شما می‌توانید هر کاوری را برای هایلایت‌هاتون انتخاب کنید.

برای این کار احتیاج به آموزش خاصی نیست. تنها کافیه که عکس را در بخش photo که مجموعه‌ای از تصاویره یا با استفاده از گزینه upload از تصاویر خودتان انتخاب کنید.

استفاده از بخش Element

طرح‌هایی که برنامه کانوا برای کاور هایلایت اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد شامل شکلک‌هایی هستند. هر کدام از این شکلک‌ها دسته بندی هایلایت را نشان می‌دهد. به عنوان مثال برای هایلایت‌هایی با موضوع عاشقانه کاوری با استکیر قلب و برای دیگر موضوع‌ها شکلک‌های مناسب آن در نظر گرفته شده است.

قابل توجه که امکان تغییر این شکلک‌ها برای شما وجود دارد. شکلک مورد نظرتان در بخش Element در انتظار شما است. بیش از این منتظر نگذاریدش. 

Text

ممکنه شما علاقه‌ای به شکلک یا قرار دادن تصویر برای کارو نداشته باشید، مشکلی نیست. Canva برای شما هم گزینه پیشنهادی جالبی دارد. در این حالت می‌تونید فقط روی تصویر پس زمینه هر متنی که علاقه دارید را بنویسید.

با کلیک روی گزینه Text فونت‌های متنوع انگلیسی برای شما نمایش داده می‌شود. اگر قصد دارید فارسی بنویسید.

📢 بهترین راهکار برای جلوگیری از ریزش فالوور و نابودی کسب و کار : فالوور بدون ریزش 🍃 .

اول با فوننت مدنظرتون توی برنامه word متن را بنویسید، سپس آن را در کانوا کپی کنید. به همین راحتی متن مورد نظرتان را با فونت مورد علاقه‌تون روی کاور قرار می‌دهید.

نمونه نهایی کاور ساخته شده با برنامه کاموا
با استفاده از دو اپلیکیشین فوق‌العاده کاور هایلایت منحصر به فرد طراحی کنید.

روش دوم: طراحی کاور هایلایت بدون طرح پیش فرض

نوبتیم باشه نوبت آموزش طراحی و ساخت کاور هایلایت اینستاگرام بدون هیچ طرح اولیه‌ای است. ما قصد داریم در این متن صفر تا صد آموزش طراحی کاور را با برنامه کانوا توضیح بدیم. ما را تا انتهای این متن دنبال کنید. درسته که برنامه‌های زیادی برای ساخت و طراحی کاور وجود دارد، ولی از حق نگذریم هیچ کدوم به پای برنامه Canva نمی‌رسند. رابط کاربردی ساده مهم‌ترین مزیت این برنامه است که باعث می‌شه بدون هیچ مهارت و آموزشی با آن به راحتی کار کرد.

برای طراحی کاور هایلایت با استفاده از این برنامه خارق‌العاده مراحل زیر را طی کنید.

بخش Upload: در این بخش تصاویری که قصد دارید در کاور قرار بگیره را انتخاب می‌کنید.

بخش Photo: با انتخاب و کلیک روی این گزینه به دنیایی خارق‌العاده تصاویر Canva دسترسی پیدا می‌کنید. البته منابع مختلف دیگری برای انتخاب و یافتن تصاویر مورد نظرتون وجود دارد. سایت‌های زیادی وجود دارند که این تصاویر گرافیکی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند.

بخش Element: در این قسمت امکان انتخاب شکلک‌ها وجود دارد.

بخش text: از این گزینه نیز برای نوشتن متن استفاده کنید. اطلاعات تکمیلی در مورد این گزینه در بخش قبل وجود دارد.

با استفاده از گزینه‌ها و موارد گفته شده در متن بالا به راحتی کاور مدنظرتان را طراحی کنید. بهتر است که برای ایجاد نظم و ارتباط بین هایلایت‌ها از کاورهایی با یک تناژ رنگی استفاده کرد. چنین طراحی به پیج شما انسجام خاصی می‌دهد که مورد پسند فالوور اینستاگرام خواهد شد.

آموزش ساخت کاورهایلایت اینستاگرام با برنامه Highlight Cover Maker

مهم‌ترین مزیت برنامه Highlight Cover Maker وجود تعداد زیادی کاور و آیکون است. از آیکون‌های آبرنگی تا کلاسیک همه و همه در این برنامه وجود دارند. به همین دلیل است که ما این برنامه را جزء بهترین برنامه‌های طراحی و ساخت کاور هایلایت اینستاگرام می‌دونیم.

محیط برنامه highlight cover Maker
برنامه Highlight Cover Maker از جمله اپلیکیشن‌های کاربردی برای ساخت کاور هایلایت است

در این برنامه به راحتی می‌تونید کاورها و استیکرها رو با هم‌ دیگه ادغام کنید و در نهایت کاور مورد نظرتون رو بسازید. برنامه پیش‌رو همانند برنامه کاموا قابلیت اضافه کردن متن را نیز دارد. برای استفاده از کاورهای این برنامه روی طرح مورد علاقه‌تان کلیک کرده و با انتخاب گزینه Edit mode آن را ویرایش کنید.

ویرایش کاور هایلایت اینستاگرام در برنامه highlight cover maker
در اپلیکیشن Highlight Cover Maker به راحتی کاور هایلایت را ادیت و ویرایش کنید.

همه ابزار مورد نیاز در پایین صفحه قرار دارد. اولین آیکون برای تغییر پس زمینه در نظر گرفته شده است. اگه تمایل به تغییر استیکر دارید، از آیکون ستاره استفاده کنید. بعد از تغییرات ایجاد شده آیکون دانلود را که در سمت بالا راست صفحه قرار دارد، انتخاب کنید . برای دسترسی به تمامی کاورها و امکانات این برنامه باید نسخه پریمیوم آن را فعال کرده باشید.  شاید بتوان گفت که تنها ایراد این برنامه وجود آگهی‌ها و تبلیغات مزاحم در حین کار است.

آیکون‌های موجود در این برنامه
با کمک آیکون‌های موجود در این برنامه کاورها را ویرایش کنید.

با استفاده از برنامه‌های گفته شده، خرید فالوور ایرانی، جلب اعتماد فالوورها، آشنایی با صفر تا صد تولید محتوا در اینستاگرام و نحوه کسب درآمد در آن پله‌های موفقیت را در این برنامه محبوب دو تا یکی بالا برید.

در پایان…

با تولد هایلایت در اینستاگرام  عمر استوری‌ها بیشتر شد. به طوری که استوری‌های دلخواه جاودان می‌شوند. بعد از آن که هایلایت بزرگ و برای همه شناخته شد، به کاور و لباس زیبا احتیاج پیدا کرد. رو همین حساب در متن بالا دو تا از بهترین اپلیکیشن‌های ساخت کاور هایلایت اینستاگرام رو به شما معرفی کردیم و ابزارها و نحوه کارش را هم تا حدی گفتیم. برنامه‌های معرفی شده رابط کاربری خیلی راحتی دارند که با یکم کار کردن باهاشون به راحتی نحوه ساخت کاور رو یاد می‌گیرید. امیدواریم که مطالب فوق مورد استفاده شما قرار بگیره.

×
خرید اکسپلور اینستاگرام فالونیک