تعداد بازدید 764
حل مشکلات هایلایت اینستاگرام

9 روش کاربردی برای حل مشکلات هایلایت اینستاگرام

هایلایت نعمت بزرگیه که استوری‌هامون رو تا هر زمانی که ما بخواهیم جاویدان می‌کنه، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی بعضی از این نعمت بزرگ محرومند. ما امروز قصد داریم مشکل شما دوستان عزیزمون رو رفع کنیم. اگه شما هم هم جزو افرادی هستید که نمیتونید هایلایت بگذارید، ما را در این مقاله همراهی کنید. در ادامه به ۹ روش کاربردی حل مشکلات هایلایت اینستاگرام خواهیم پرداخت.

9 روش حل مشکلات هایلایت اینستاگرام

به دلایل مختلفی ممکنه هایلات اینستاگرام شما با مشکلاتی رو به رو بشه، ولی هیچ جای نگرانی نیست؛ چون ما قصد داریم همه روش‌های کاربردی درمان این مشکل را برای شما بازگو کنیم.

ولی قبل از توضیح راه درمان این بیماری خودمان را موظف می‌دونیم که یک مشکل اساسی و راه کارش را توضیح بدیم. مشکلی که همه بلاگرها، واینرها، اینفلوئنسرها و فروشگاه‌های اینستاگرامی در ابتدا کار با آن مواجه می‌شوند. مشکل افزایش فالوور اینستاگرام!

📢 مطمئن ترین و سریع ترین روش برای افزایش فالوور و پیشرفت پیج : خرید فالوور 👥 .

تولید محتوای استاندارد، آشنایی با ترفندهای اینستاگرام و … راه کارهایی هستند که به مرور زمان به رشد پیج کاری کمک می‌کنه. برای تسریع این روند شما به یک شتاب دهنده مطمئن و بی‌خطر احتیاج داری. شتاب دهنده‌ای که به شما کمک کنه پله‌های موفقیت را دو تا یکی بالا برید.

این راه‌کار خرید فالوور واقعیه. حالت تدافعی به خودتون نگیرید. منظور من فالوور فیکی که صفحتون را به فنا می‌ده، نیست. گفتم که این راه‌‌کار مطمئنیه، راه‌کاری که همه شاخ‌های اینستا به کمک آن تونستند شاخ بزرگ این برنامه بشن.

فالوور واقعی به فالوورهایی می‌گن که در اینستاگرام به صورت مستمر فعالیت دارند. فروشگاه‌های معتبری در فضای اینترنت وجود دارند که فالوور فعال را با قیمت خیلی مناسبی به فروش ‌می‌رسونند. در واقع شما با خرید فالوور باکیفیت فعال دیگه نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین برای تبلیغ ندارید!

اول برو آرشیوتو درست کن!

اگه جزو افرادی هستید که نمی‌توانند استوری‌های قدیمی را هایلایت کنند، این بخشو حتما حتما حتما بخونید که در نهایت مشکلتون حل بشه. برای حل این مشکل احتیاج به آچار فرانسه نداریم فقط کافیه یه سری به  تنظیمات اینستاگرام‌تون بزنید. توی قسمت تنظیمات بخش privacy که در عکس پایین هم نشون دادیم رو انتخاب کنید.

گزینه نمایش داده شده در تصویر بالا را انتخاب کنید.

حالا توی پنجره باز شده گزینه  Story که از قضا در تصویر پایین نشونش دادیم را انتخاب کنید.

گزینه استوری که در تصویر بالا نیز نشان داده‌ایم را انتخاب کنید.

در پنجره باز شده گزینه Save to gallery را تیک بزنید. تا وقتی که شما این گزینه رو فعال  نکرده باشید، استوری‌هاتون آرشیو نمی‌شوند.

📢 به صورت کاملا واقعی فالوور های پیجت رو افزایش بده : فالوور واقعی و ایرانی

اینستاگرامت را به روز کن

یکی از مشکلات هایلایت که  فالوور اینستاگرام ممکنه با آن رو به رو بشه، اینه که اصلا این گزینه رو توی برنامه نبینه. این مشکل تنها زمانی حل می‌شه که اینستاگرام را توی app store  یا google play به روز کنید. با بروزرسانی اینستاگرام خیلی از مشکلات دیگر هم حل می‌شه. پس بشتابید.

گوشیتو ری‌ستارت کن

یکی از مشکلات هایلایت اینستاگرام اینه که بعضی موقع‌ها توی اینستاگرام‌ نمایش داده نمی‌شه. مثلا وقتی قصد دارید کاور جدیدی رو براش آپلود کنید، با مشکل روبرو می‌شید. به احتمال قوی گوشی‌تون در اون لحظه سنگین شده. جهت سبک سازی گوشی و بالا اومدن هایلایت اون رو ری‌استارت کنید. 

برای حل مشکلات هایلایت اینستاگرام گوشیت را reastart کن.

پاک کردن حافظه cache و data

یکی از مشکلات هایلایت به خاطر پر شدن و حجیم شدن DATA یا Cache اینستاگرام به وجود می‌آید. وقتی که کش یا دیتا یک نرم‌افزاری سنگین می‌شه، برنامه با مشکلاتی مثل کند شدن یا عدم اجرا برخی از امکانات برنامه روبرو می‌شه. برای حل این مشکل باید کش یا دیتا رو خالی کنید.

📢 ارزان ترین راه برای رسیدن به فالوور میلیونی اینستاگرام ؛ فالوور فیک و ارزان 💸 .

برای این کار به تنظیمات گوشی خود بروید. در منوی تنظیمات گزینه App را انتخاب کنید.

با توجه به تصویر بالا گزینه App را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده گزینه اینستاگرام را پیدا و انتخاب کنید.

گزینه Instagram را در بین برنامه‌ها انتخاب کنید.

گزینه storage  که در تصویر پایین نشان داده‌ایم را انتخاب کنید. 

گزینه storage را انتخاب کنید.

📢 سریع ترین راه برای رسیدن به فالوور میلیونی اینستاگرام : فالوور خارجی و سریع ⚡ .

در صفحه باز شده روی گزینه clear cache و  clear data کلیک کنید که حافظه دیتا و کش پاک شود. در ضمن اگر تعداد بازدیدتون کمه، یوقت قصه نخوریدا… با خرید لایک فوری و ارزان این مشکل به راحتی حل می‌شه.

گزینه cache و data را پاک کنید.

حذف و نصب دوباره برنامه

اگر هیچ یک از راهکارهای گفته شده موجب حل مشکلات هایلایت اینستاگرام نشد، باید به آخرین راهکار پناه ببرید. سنگر آخر شما حذف کامل اینستاگرام است. نگران نشید منظورم این است که به طور کل آن را حذف کنید. بعد از حذف یک بار دیگه اخرین ورژن این برنامه رو از گوگل پلی یا اپ استوردانلود و نصب کنید.

 روش صحیح هایلایت استوری را یاد بگیر

ممکنه که گوشی یا برنامه اینستاگرامتون هیچ مشکلی نداشته باشه و شما فرایند هایلایت را به درستی انجام نمی‌دید. رو همین حساب پیشنهاد می‌دم که یه سری به مقاله صفر تا صد آموزش هایلایت مثل حرفه‌ای‌ها بزنید و روند کارتون را با آن چک کنید.

اصلا به اینترنت وصلی؟

اگه همه روش‌های بالا را امتحان کردید و باز با مشکل روبه‌رو شدید، نگاهی به اتصال گوشیتون به اینترنت بندازید. خیلی وقت‌ها ممکنه که گوشی‌تون به اینترنت وصل نباشه و شما اصلا متوجه این موضوع پیش پا افتاده نشده باشید. پس همین الان وای فای یا دیتای گوشی‌تون رو چک کنید.

📢 بهترین راهکار برای جلوگیری از ریزش فالوور و نابودی کسب و کار : فالوور بدون ریزش 🍃 .

هایلایت یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین امکاناتیه که اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌ده. پس به راحتی بی خیال نشید و همه تلاش‌تون را برای رفع مشکلات هایلایت کنید. برای جلب اعتماد فالوور ایرانی همیشه هایلایت‌هایی در مورد رضایت مشتری قرار بدید.

همیشه گفتند که عقله آدم به چشمشه. این ضرب‌المثل برای اعتماد سازی در اینستاگرام هم صدق می‌کنه. پس به این منظور تعداد فالوورهاتون را با خرید فالوور ایرانی یا خرید فالوور خارجی افزایش بدید.

از حساب کاربری خارج شوید

 اگر باز تمامی روش‌های گفته شده را امتحان کردید و به نتیجه‌ای نرسیدید، از حساب کاربری اینستاگرام‌تان خارج شوید. برای این کار به تنظیمات اینستاگرام بروید. با کلیک روی گزینه log out از حساب کاربری خارج شده و بار دیگر وارد پیج‌تان شوید. انجام این کار در برخی از موارد موجب حل مشکلات هایلایت اینستاگرام می‌شود.

 خارج شدن از حساب کاربری

با انتخاب گزینه log out از حساب کاربردی خود خارج شوید.

بررسی اتصال vpn یا dns 

در برخی از موارد عدم اتصال صحیح به VPN یا DNS موجب عدم دسترسی دستگاه به اینترنت می‌شود. هنگام اتصال VPN نوتیفیکیشن گوشیتون رو چک کنید. اگر مدت زیادی در حالت Connecting قرار داشت، آن را قطع کنید. در این حالت شما به اینترنت متصل نیستید.

 کلام آخر 

 شما در این متن راهکارهای مختلف حل مشکلات هایلایت اینستاگرام رو یاد گرفتید. اگر تمامی راهکارهای گفته شده، مشکل هایلایت شما را حل نکرد.  به پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بزنید. اینستاگرام در اسرع وقت مشکل شما را خواهد کرد. مطمئن باشید که هایلایت اینستاگرام ارزش این همه زحمت را دارد.

×
خرید اکسپلور اینستاگرام فالونیک