article
calendar icon
آبان 10, 1401

9 مزیت تبلیغات در اینستاگرام که نمی‌دانید

9 مزیت تبلیغات در اینستاگرام

9 مزیت تبلیغات در اینستاگرام که نمی‌دانید

مطمئنم اگه می‌دونستید که اینستاگرام بیش از 1 میلیارد فالوور و کاربرد داره، اصلا چنین سوالی را مطرح نمی‌کردید . اینستاگرام یک شبکه اجتماعی رایگان با ابزارهای خارق‌العاده برای تبلیغات و بازاریابی است. پس چرا نباید در آن تبلیغات انجام بدهید؟ رسانه‌های اجتماعی بهترین فضا را برای تبلیغات در اختیار شما قرار می‌دهند، پس اگر از آن برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده نکنید، سرتون کلاه خیلی بزرگی می‌ره. به طور کلی دلایل مختلفی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد که در این متن ما به 9 تا از آن دلایل پرداختیم. اگر دوست داری با مزیت‌های تبلیغات در اینستاگرام آشنا بشی، ما را تا پایان این متن همراهی کن خوشحال میشیم

📢 مطمئن ترین و سریع ترین روش برای افزایش فالوور و پیشرفت پیج : خرید فالوور 👥 .

9 مزیت تبلیغات در اینستاگرام

در صورتی که هنوز بودجه لازم برای تبلیغات در اپلیکیشن اینستاگرام را ندارید، به شما توصیه می‌کنیم که خرید فالوور واقعی را امتحان کنید. با خرید فالوور فعال  و واقعی میزان تعامل پیج شما افزایش پیدا می‌کنه و از این طریق احتمال قرار گرفتن پست‌هاتون در اکسپلور بیشتر می‌شه و اما 9 مزیتی که شما را مجاب به تبلیغات در برنامه اینستاگرام می‌کند به شرح زیر هستند:

آیا از مزیت‌های تبلیغات در اینستاگرام اطلاعی دارید؟

هدف گذاری پیشرفته

یکی از بزرگترین مزایا برای تبلیغات پولی در اینستاگرام اینه که به شما امکان می‌ده مخاطبین خودتون را با دقت بیشتری هدف قرار دهید. در حقیقت با استفاده از آن قادر خواهید بود مشتریان خود را بر اساس مکان، علایق، جمعیت شناسی، رفتارها و موارد دیگر هدف قرار دهید. در واقع تبلیغات شما در فیدهای مخاطبان هدفتون ظاهر می‌شوند و شانس فروش محصولاتتون افزایش پیدا می‌کنه.

📢 به صورت کاملا واقعی فالوور های پیجت رو افزایش بده : فالوور واقعی و ایرانی

اینستاگرام یک ابزارعالی برای سفارشی کردن هدف گذاری مخاطبان است که به شما در افزایش فروش کمک می‌کنه، پس هیچ جوره بی‌خیالش نشوید، ولی حواستون به این نکته باشه که به هر پیجی نباید اعتماد کرد. در واقع بهترین پیج برای تبلیغات ویژگی‌هایی دارد که باید آن‌ها را در نظر داشته باشید.

افزایش آگاهی از برند

یکی دیگه از دلایلی که ما به شما توصیه می‌کنیم در اینستاگرام تبلیغات انجام بدهید، اینه که تبلیغات پولی اینستاگرام باعث افزایش آگاهی کلی از برند در بین مخاطبان بیشتری می‌شه، چون رد حال حاضر  تعداد کاربران اینستاگرام  از هر پلتفرم دیگه‌ای بیشتره. پس یعنی تعداد افراد بیشتری محصول شما را می‌بینند.

وقتی فالوور ایرانی برند شما را بیشتر و بیشتر می‌شناسنه، برندتون معتبر می‌شه و از این طریق اعتماد فالوورهای اینستاگرام به شما جلب می‌شه.جالبه بدونید که 80 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک اکانت فروشگاهی را دنبال می‌کنند و احتمالا از محصولات شما هم خریداری خواهند کرد.

📢 ارزان ترین راه برای رسیدن به فالوور میلیونی اینستاگرام ؛ فالوور فیک و ارزان 💸 .

پس تا می‌تونید محتوای جذاب و با کیفیت تولید کنید و از ابزارهای مختلف اینستاگرام جهت افزایش فروش و معرفی برندتون استفاده کنید. با وجود پیج‌ها و فروشگاه‌های اینستاگرامی فیک متاسفانه اینفلوئنسرها به هر آنلاین شاپی اعتماد نمی‌کنند و تبلیغ پیج‌هایی که بیش از 1k فالوور دارند را قبول می‌کنند. رو همین حساب اگه اول کارتون هستید و تعداد فالوورهاتون خیلی کمه، به شما پیشنهاد می‌دهم که خرید فالوور باکیفیت اینستاگرام را امتحان کنید.

یکی از مهم‌ترین مزایای تبلیغات در اینستاگرام برندسازی است.

یکی از مهم‌ترین مزایای تبلیغات در اینستاگرام برندسازی است.

افزایش رضایت مشتری

بسیاری از مردم از رسانه‌های اجتماعی برای ابراز احساسات خودشون در مورد یک برند یا پرسیدن سوال از مصرف کننده‌های آن استفاده می‌کنند. در واقع اینستاگرام فقط یک برنامه برای گذراندن وقت و سرگرمی نیست. با این برنامه می‌تونید با مخاطب‌های خودتون ارتباط برقرار کنید و محصولات‌تان را به آنها‌ معرفی و بفروشید.

به نظرات کاربران پاسخ بدهید و رضایت مشتری‌های خودتون را به اشتراک بگذارید. حواستون به این نکته باشه که هیچ فالووری دوست نداره وقتی سوالی میپرسه، نادیده گرفته بشه یا یک پیام خودکار دریافت کنه. پس برای جلب رضایت مشتری‌ و فالوورهای اینستاگرام پیام‌ها و نظرهای هر یک از آن‌ها را به طور جداگانه پاسخ بدهید. سعی کنید بازخورد واقعی خودتون را احساس کنند. این حس به معتبر شدن اعتبار شما نیز کمک می‌کنه.

جلوتر از رقبا بمانید!

اینستاگرام به طور پیوسته در حال تکامل و بروز رسانی یک سری امکانات جدید است که بیشتر تلاش این برنامه در جهت طراحی و ارائه ابزارهایی برای تولید محتوا جهت کسب و کار در آن بوده. به عنوان مثال در آخرین آپدیت اینستاگرام آپشن Reels به آن اضافه شده که امکان ساخت ویدئوهای جذاب و کوتاه را به شما می‌ده.

علاوه بر ریلز ابزارهایی مانند استوری، آی‌جی‌تی‌وی و … جهت تبلیغات آسان‌تر و راحت‌تر در نظر گرفته شده‌اند. همه این ابزارها با ویژگی و آپشن‌های جدید در اختیار شما قرار دارند. این در حالیه که مابقی پلتفرم‌ها چنین ابزارها و امکاناتی را برای شما در نظر نگرفتند. بنابراین با استفاده از این برنامه همیشه جلوتر از رقبای خود باشید.

با تبلیغات در اینستاگرام از رقبای خود پیشی بگیرید.

با تبلیغات در اینستاگرام از رقبای خود پیشی بگیرید.

موفقیت کمپین خود را دنبال کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش فروش محصولات یا خدمات در اینستاگرام راه‌اندازی کمپین است. همان طور که در متن بالا توضیح دادیم اینستاگرام ابزارهای خارق‌العاده‌ای داره که برخلاف سایر پلتفرم‌ها به شما در این راستا کمک می‌کنه.

📢 سریع ترین راه برای رسیدن به فالوور میلیونی اینستاگرام : فالوور خارجی و سریع ⚡ .

این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر با برنامه ریزی روی تبلیغات در اینستاگرام سرمایه گذاری کنید، نه تنها بعد از مدت زمانی سرمایه و بودجه اولیه‌تون را کسب می‌کنید، بلکه به سود قابل توجهی می‌رسید. پس بدایند و آگاه باشید که دیگر زمان فروش حضوری و تبلیغات در بوردهای تبلیغاتی گذشته. امروزه تکنولوژی و دنیای اطلاعات حرف اول رو می‌زنه پس با فعالیت در اینستاگرام از همکارها و رقبای خود عقب نمانید.

یک ارتباط ارگانیک با مخاطب خود ایجاد کنید

همیشه برای جذب مخاطب نیازی به پرداخت هزینه‌های بالا نیست. زمانی که محتوای خلاقانه و جذاب بسازید، فالوور اینستاگرام آن را لایک می‌کند و از این طریق بازدید پست‌ها و پیج شما افزایش پیدا خواهد کرد. در حقیقت با تولید محتواهای مورد علاقه مخاطبتان از نتیجه تعامل آن بین مخاطبان حیرت زده خواهدی شد. از این رو در وهله اول مخاطبان خود را بشناسید و با توجه آن محتوا تولید کنید. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که محتواتون جنبه سرگرمی نیز باید داشته باشه. خرید لایک و فالوور ایرانی هم به افزایش بازدید و تعامل شما کمک می‌کنه.

متناسب با بودجه شما

همانطور که خودتون می‌دونید تبلیغات در اینستاگرام بیشتر توسط بلاگرها و اینفلوئسرها صورت می‌گیره. قیمت و هزینه چنین تبلیغات‌هایی متفاوته و بستگی به عوامل مختلفی داره. عواملی مانند میزان فالوور، تعامل بین فالوور و ادمین، میزان بازدید، لایک و … در تعیین هزینه تبلیغات تاثیر می‌گذارند.

با توجه به این که بلاگرهای زیادی در اینستاگرام فعالیت دارند، بازه قیمتی تبلیغات در اینستاگرام نیز متفاوته و این خودش یک مزیت بزرگ برای این برنامه محسوب می‌شه. یعنی امکان تبلیغات برای همه افراد با میزان بودجه‌های مختلف وجود داره. پس اگر در اینستاگرام فعالیت نداری یا فعالیتت به نتیجه‌ای نرسیده، همین الان که نه بعد از خواندن این مقاله دست به کاری شو و بیزینس اکانت خودت را راه بنداز و با توجه به فاکتورهای بهترین پیج برای تبلیغات در اینستاگرام کسب و کار خودت را تبلیغ کن و از نتیجه خارق‌العاده آن حیرت زده شو.

📢 بهترین راهکار برای جلوگیری از ریزش فالوور و نابودی کسب و کار : فالوور بدون ریزش 🍃 .

راستی اگه حرفم را باور ندارید و احساس می‌کنید همه این اتفاق‌ها تنها یک حرف و رویا شیرینی بیش نیست، سری به مقاله فروشگاه‌های اینستاگرام موفق در ایران بزنید. در این مقاله ما فروشگاه‌های بزرگی را معرفی کردیم که مثل شما یه روزی از صفر شروع کردند و الان به درآمد باورنکردنی رسیدند. با ایده گرفتن از این پیج‌ها کارت رو شروع کن و در ادامه ایده‌های خلاقانه خودت را به کار بگیر.

تبلیغات در اینستاگرام در قیمت‌ها و هزینه‌های مختلفی وجود دارد.

تبلیغات در اینستاگرام در قیمت‌ها و هزینه‌های مختلفی وجود دارد.

ماندگار شوید

نکته‌ای که اینستاگرام را از سایر پلتفرم‌های رسانه اجتماعی متمایر و متفاوت می‌کنه، اینه که یک پلتفرم بصری هستش. یعنی محتواها روی عکس‌ها و فیلم‌ها تمرکز دارند و چندان روی متن متمرکز نیستند.

هنگامی که پست‌های شما در فید مخاطب هدف‌تون ظاهر می‌شه، یک پست خوب در ذهن آن‌ها باقی می‌ماند. دنبال کردن یک موضوع خاص در حساب کاربری‌تون باعث می‌شه که  فالوورها پست‌ها و محتواهای شما را به خاطر بسپارند.

در واقع شما باید به گونه‌ای محتوا تولید کنید که برندتون تو ذهن مخاطب بمونه. یعنی دقیقا همون کاری که خیلی از برندهای بزرگ دنیا مثل آیفون انجام دادند. مثلا اگر کیسه پارچه‌ای تولید می‌کنید و می‌فروشید، باید به شکلی برند خودتون را بین فالوورها جا بندازید که آن‌ها به جای کیسه از اسم برند شما استفاده کنند.

امکان ساخت فروشگاه اینستاگرامی

یکی از مهم‌ترین و بهترین امکانات اینستاگرام امکان ساخت فروشگاه است. با ساخت فروشگاه اینستاگرامی اعتماد فالوورها را راحت‌تر جذب خواهید کرد. ضمن این که اینستاگرام آمارهای مفیدی را در اختیار شما قرار می‌ده.

آمارهایی مثل میزان بازدید، لایک، تعداد فالوور، تعداد بازدید کننده‌هایی که از هشتگ به پست شما رسیدند و … از طریق بیزینس اکانت و فروشگاه اینستاگرامی در اختیار شما قرار می‌گیره. علاوه بر این مخاطب راحت‌تر به اطلاعات تماس و لوکیشن شما دسترسی پیدا می‌کنه.

امکان ساخت فروشگاه اینستاگرامی از جمله مزیت‌های تبلیغات در اینستاگرام است.

امکان ساخت فروشگاه از جمله مزیت های تبلیغات در اینستاگرام می باشد

کلام آخر

تبلیغات در اینستاگرام امروزه به یکی از موفق‌ترین استراتژی‌های بازاریابی تبدیل شده. دلایل بسیاری وجود دارد که شما را مجاب به بازرایابی در اینستاگرام می‌کنه. در این متن سعی کردیم تنها به 9 مزیت آن بپردازیم. امیدواریم که مطالب فوق مورد استفاده شما قرار گیرد.


فالوور رو از فالونیک بخر

با استفاده هوشمندانه از خدمات ما ، در مدت زمان کمی کسب و کار خود را به فضا پرتاب خواهید کرد همین الان عضو پنل شو و سرویس بازدید ریلز رو با قیمت تقریبا رایگان امتحان کن!

خرید فالوور اینستاگرام - فالونیک

از دست ندی 👇

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها