article
calendar icon
30 تیر 1402

بلاگر های معروف ایرانی

در این سال‌ها با توجه به گسترش تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند میزان استفاده ایرانیان از برنامه جذاب و دوست داشتنی اینستاگرام روز به روز بیشتر می‌شود و در این بین شغل‌های بسیاری به واسطه این برنامه در ایران شکل گرفته‌اند. یکی از این شغل‌ها بلاگری است.در مقاله بلاگر های معروف ایرانی با مجموعه فالونیک همراه شوید،ما را تا انتهای این متن همراه کنید که با بلاگر معروف اینستا و دلیل موفقیت هریک از آن‌ها آشنا شوی

همان طور که خودتان می‌دانید بلاگری انواع مختلفی دارد و امروزه تعداد افراد بسیار زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، اما چه تعدادی از این بلاگرها معروف و موفق شده‌اند. جالب است بدانید که طی یک تحقیقات جالب که توسط یکی از مراکز آمارگیری کشور آمریکا صورت گرفته بلاگری جز ده شغل اول پردرآمد در سطح دنیا است ولی آیا تمامی بلاگرهای ایرانی به این درآمد دست یافته‌اند؟

بلاگر های معروف ایرانی را بشناسید

همان طور که در ابتدا متن به شما قول داده‌ایم در ادامه قصد داریم به صورت کامل به معرفی و بررسی معروف‌ترین بلاگرهای ایرانی در هر یک از زمینه‌های مختلف بلاگری بپردازیم. ما را تا پایان این متن همراهی کنید.

معروف‌ترین بیوتی بلاگر ایرانی

بیوتی بلاگری از جمله بلاگری‌های پرطرفدار و البته پردرآمد محسوب می‌شود که به مذاق فالوور ایرانی خوش آمده است. با یک نگاه کوتاه و اجمالی در اینستاگرام تعداد بسیار زیادی بیوتی بلاگر یافت می‌شود که در ادامه به معروف‌ترین و موفق‌ترین آن‌ها و دلایل موفقیتشان خواهیم پرداخت.

صدف بیوتی

صدف بیوتی از جمله بیوتی بلاگرهای مطرح به شمار می‌آید که مطمئناً معرف حضور شما نیز است. این بیوتی بلاگر معروف که در حال حاضر در حدود 3.6M فالوور دارد با رعایت نکاتی توانسته که در طی این سالیان به این حد از محبوبیت و البته شهرت برسد.

📢 مطمئن ترین و سریع ترین روش برای افزایش فالوور و پیشرفت پیج : خرید فالوور 👥 .

صدف بیوتی، یکی از معروف‌ترین مدل‌ها و افراد تأثیرگذار در عرصه فضای مجازی است. او فعالیت خود را به عنوان یک مدل و همچنین یک اینفلوئنسر آغاز کرده و با انتشار محتوای مرتبط با زیبایی، مد، آرایش و لایف استایل، جمعیت زیادی از دنبال‌کنندگان را به دست آورده است. صدف بیوتی از کشورهای خلیج فارس، به خصوص امارات متحده عربی، معروف است و در حوزه مدلینگ و برندینگ در این منطقه فعالیت دارد.
بلاگر های معروف ایرانی

ملینا تاج

از دیگر بیوتی بلاگرهایی که در لیست معروف‌ترین بلاگرهای ما قرار می‌گیرد ملینا تاج است. ملینا تاج که تاکنون در حدود 1.9M فالوور اینستاگرام را به خود جذب کرده در طی سال‌های اخیر با تولید محتوایی خلاقانه و ایجاد ارتباطی دوستانه با فالوورهایش است که توانسته به چنین شهرتی برسد.ملینا تاج یکی از معروف‌ترین میکاپ آرتیست‌های ایرانی است که فعالیت‌هایش را به اشتراک می‌گذارد. او تخصص خود را در زمینه آرایش حرفه‌ای دارد و معمولاً در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی محتوایی در مورد آرایش، مد و زیبایی را ارائه می‌دهد. با استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای و مواد با کیفیت، او می‌تواند ظاهری زیبا و جذاب برای مدل‌ها و مشتریان خود ایجاد کند. ملینا تاج با تمرکز بر روی جدیدترین روش‌ها و مدل‌های آرایشی، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در صنعت آرایش ایران کسب کند و دارای پیروان زیادی در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد.

چالش‌های متنوع، کلامی شیوا، دوری از حاشیه، پرداخت تخصصی به موضوع زیبایی و استعداد بالا در آرایشگری از جمله فاکتورهای است که موجب موفقیت او شده است.  در این بین بی انصافی می‌شود اگر توضیحات کامل او در همه‌ی زمینه‌های زیبایی از جمله پیرایش مو، نحوه مراقبت از پوست و مو و آرایش‌های ترند و مناسبتی را بخواهیم نادیده بگیریم.

مسئله‌ای که در سایر بلاگرها دیده می‌شود خرید فالوور باکیفیتی است که حساسیت موتور اینستاگرام را به دنبال ندارد. چنین فالوورهایی تنها در برخی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی به فروش می‌رسد و همانند شتاب‌ دهنده برای ان پیج‌ها عمل می‌کند.

از جمله برندهایی که صدف بیوتی با آن‌ها همکاری داشته یا محصولات آن‌ها را تبلیغ کرده عبارتند از:

  1. برند آرایشی و زیبایی NYX Cosmetics.
  2. برند لباس زنانه و مانتویی LITZY.
  3. برند آرایشی و محصولات مو Anastasia Beverly Hills (ABH).
  4. برند آرایشی و محصولات مو Maybelline.
  5. برند آرایشی و محصولات مو Garnier.
  6. برند لباس زنانه و مد H&M.
  7. برند آرایشی و محصولات مو L’Oréal Paris.
بلاگر های معروف ایرانی

معروف‌ترین فود بلاگر ایرانی اینستاگرام

فود بلاگرها که به معرفی رستوران‌ها، کترینگ‌ها، فست فودها و … می‌پردازند از جمله بلاگرهای محبوب در اینستاگرام هستند که با توجه به عدم محدودیت در سن مخاطبانی که جذب می‌کنند به مرور افزایش یافته‌اند. در این بین به معرفی مشهورترین فود بلاگرهای ایرانی اینستاگرام خواهیم پرداخت.

نواب ابراهیمی

نواب ابراهیمی با آدرس اینستاگرامی @navab.ebrahimii از جمله معروف‌ترین فود بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام است که تاکنون موفق به جذب میلیون فالوور ایرانی شده است. مسئله‌ای که در نگاه اول در خصوص این بلاگر به چشم می‌خورد بیان شیوا و دلنشین او است. این نکته را به خاطر داشته باشید که تسلط بر بیان یکی از ‌مهم‌ترین فاکتورهایی است که بر جذب فالوور تاثیر می‌گذارد. بنابراین اگر قصد دارید شما نیز وارد این عرصه هیجان انگیز شوید از هم اکنون سعی کنید که بیان خود را قوت ببخشید.

نواب ابراهیمی یکی از آشپزان مشهور و معروف ایرانی است. او به عنوان یک شیف حرفه‌ای در زمینه آشپزی فعالیت می‌کند و بسیاری از غذاهای ایرانی و بین‌المللی را با توانایی و مهارت آشپزی خود تهیه می‌کند. وی در شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت دارد و محتوای مربوط به آشپزی و غذاهای خود را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک می‌گذارد.

📢 به صورت کاملا واقعی فالوور های پیجت رو افزایش بده : فالوور واقعی و ایرانی

تنوع در آموزش غذاهای متنوع متناسب با سلیقه های متفاوت، توضیح کامل ولی کوتاه به گونه‌ای که حوصله فالوور اینستاگرام را سر نبرد و صداقت در بیان از جمله مهمترین فاکتورهایی است که موجب موفقیت این بلاگر شده است.

بلاگر های معروف ایرانی

امیر فود

امیر فود با آدرس اینستاگرامی @Amir_food-review از جمله تسترهایی است که از طریق معرفی رستوران‌ها، فست فودها و … در اینستاگرام به کسب درآمد می‌پردازد. این بلاگر موفق تاکنون موفق به جذب 1.6M فالوور اینستاگرام شده است. نکته مهم در خصوص این بلاگر توضیح کامل و قابل مفهوم در خصوص غذاها است. نقدهای این بلاگر به گونه‌ای است که حین خواندن کپشن حس و مزه‌ی غذا را زیر دندان‌هایتان احساس می‌کنید.

یکی از مسائلی که به احتمال قوی منجر به موفقیت این تستر شده است خرید فالوور اینستاگرام است. همه‌ی کسانی که به این حیطه کاری ورود پیدا می‌کنند در روزهای اول تنها فالوورهایی که دارند دوستان و آشنایانشان است.

حقیقتی که وجود دارد این است که جذب فالوور در این روزهای ابتدایی کار بسیار سختی محسوب می‌شود. حتی ممکن است که با وجود رعایت تمامی ترفندهای اینستاگرامی نتوان در این زمینه به موفقیت رسید.

از این رو ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که اقدام به خرید فالوور اینستا کنید. فالوور فیک رمز موفقیت بیشتر بلاگرهای معروف در اینستاگرام است که طبیعتاً توسط همه آن‌ها چنین چیزی رد می‌شود، چراکه کسب وکار آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد!

اما مهم این است که آن‌ها با خرید فالوور فیک توانستند امروز به چنین موفقیت و کسب درآمد بالایی برسندو موفقیتی که برای شما نیز امکان پذیر خواهد شد فقط کافی است که تصمیم خود را بگیرید و با اراده و خرید فالوور فعال خود و توانایی‌هایتان را به دنیای وسیع آن معرفی کنید.

بلاگر های معروف ایرانی

بلاگر سرگرمی

بلاگرهای سرگرمی که با عنوانBlogger Entertainment شناخته می شوند در ایران طرفداران بسیاری دارند. به طور کلی طرفداران این بلاگرها را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند. در ادامه به معرفی معروف‌ترین بلاگرهای سرگرمی ایرانی که در اینستاگارم فعالیت دارند خواهیم پرداخت.

سید مهدی حسینی

از جمله معروف‌ترین بلاگرهای اینستاگرام که در حدود M1.2 فالوور دارد سید مهدی حسینی با آدرس اینستاگرامی MAHDIDUB1 است. این بلاگر جوان با خلاقیت خارق‌العاده‌ای که دارد در مدت کوتاه فعالیتش در اینستاگرام توانسته به چنین موفقیتی برسد.

خلاقیت فوق‌العاده‌ای در محتوای این جوان ایرانی نقطه عطف کار او است. بررسی مسائل مختلف اجتماعی توسط این شخص باعث شده که فالوور ایرانی با او ارتباط نزدیکی پیدا کند. استعداد بالا در بازگیری و عدم حاشیه سازی از دیگر ویژگی‌های او است که به محبوب و معروف شدن او منجر شده است.

شاید باورش سخت باشد، اما برخی از ویدئوهای او تا 4 میلیون بار نیز بازدید خورده است که این رقم در این صنف از فعالیت‌های اینستاگرامی عدد قابل توجهی بوده که نشان دهند تسلط بلاگر بر کارش است. بازی تیپ‌های مختلف شخصیتی توسط این بلاگر موفق نیز در این موفقیت و محبوبیت بی تاثیر نیست.

 

بلاگر معروف اینستا

سرنا امینی

یکی از موفق‌ترین بانوان بلاگر سرگرمی در ایران سرنا امینی است که با تلاش‌های فروان، صبر، تولید محتوای خلاقانه و طنز، درک سلیقه فالوور ایرانی، عدم حاشیه پردازی و … از مهم‌ترین دلایلی محسوب می شود که منجر به موفقیت این بانوی ایرانی در بلاگری سرگرمی شده است.

از نکات مهمی که علاوه بر مشهور شدن موجب ادامه فعالیت او در این زمینه می‌شود عدم استفاده از روش‌های جنجالی برای جذب فالوور است. یکی از راه کارهایی که خیلی از بلاگرها به وسیله آن سعی در مشهور شدن خود دارند شایعه پردازی است.

📢 بسته های فالوور فیک ارزان شما را از لحاظ قیمت شگفت زده میکنند .

شاید این روش موجب افزایش فالوور شود، اما پس از مدتی باید به دنبال شایعه و جنجال جدیدی باشید، چراکه فالوورهایتان تنها برای جنجال‌هایی که پیدا می‌کنید شما را فالوور می‌کنند. همچنین به دنبال معروفیت به همراه محبوبیت باشید و این نکته را به خاطر بسپارید که شما برای همیشه در دنیای مجازی زندگی نخواهید کرد؛ بنابراین به گونه‌ای در فضای مجازی رفتار کنید که به زندگی حقیقیتان آسیبی وارد نشود.

بلاگر های معروف ایرانی

به عنوان مثال دنیا جهانبخت مدل ایرانی که برای حفظ فالوورهایش همیشه مجبور است جنجال و شایعه‌ای جدید بسازد. از این رو ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به جای شایعه سازی و صدمه رساندن به زندگی شخصیتان اقدام به خرید فالوور واقعی کنید.

فالوور واقعی برخلاف فالوور فیک است و در اینستاگرام فعالیت دارد. همچنین تزریق تدریجی فالوور فعال به پیج کاری‌تان موجب عدم حساسیت ربات هوشمند اینستاگرام به شما و صفحه کاری‌تان می‌شود. از این رو برای افزایش بازدید راه کارهای کم هزینه‌تر و بی دردسرتر خرید فالوور اینستا را امتحان کنید.

بلاگر لایف استایل

بلاگرهای لایف استایل از جمله بلاگرهای محبوب در اینستاگرام هستند که در سراسر جهان مخاطبین زیادی را به خود جذب می‌کنند. این دسته از بلاگرها که مخاطبینشان را بیشتر بانوان دربر می‌گیرند زندگی روزمره خود را در قالب استوری، پست و ولاگ به تصویر می‌کشند.

آن‌ها خاطرات و روزمرگی‌هایشان را با فالوورهایشان به اشتراک می‌گذارند و از این طریق تعامل و رابطه‌ای نزدیک را با آن‌ها می‌سازند.

نگین عابدزاده

نگین عابدزاده از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین بلاگرهای لایف استایل ایرانی است که در اینستاگرام فعالیت دارد. این بلاگر در حدود 2 میلیون نفر فالوور داشته که پیج اصلی او با نام @negin_abedzade است. این بلاگر در این سال‌ها با به تصویر کشیدن زندگی‌اش و روزمرگی‌هایی که با همسر و پسر تازه متولد شده‌اش دارد توانسته در طی این سال‌ها به چنین محبوبیت و شهرتی برسد.

📢 برای سفارش و دریافت فالوور بدون ریزش کلیک نمایید .

نگین عابدزاده یک فعال اجتماعی و بلاگر ایرانی است که در زمینه‌های متنوعی فعالیت دارد. او در شبکه‌های اجتماعی مختلف، به ویژه اینستاگرام، فعالیت می‌کند و محتوای متنوعی را درباره زندگی شخصی، مد، زیبایی، سفر و مسائل اجتماعی به اشتراک می‌گذارد.

نگین عابدزاده با داشتن پروفایلی فعال در اینستاگرام، به عنوان یک بلاگر معروف شناخته می‌شود که با استفاده از عکس‌ها، ویدئوها و پست‌های متنوع، به ارتباط با دنیای مجازی و طرفداران خود می‌پردازد. او با استفاده از محتوای خود، سعی در ارتقاء آگاهی‌ها، انتقال تجربیات شخصی، و ایجاد ارتباط با دنیای بیرون از محیط مجازی دارد.

علاوه بر این، نگین عابدزاده در زمینه‌های مختلفی مانند مد، زیبایی، سفر و زندگی روزمره، فعالیت دارد و مطالب و محتواهای متنوعی را درباره این موضوعات به اشتراک می‌گذارد. تأثیرگذاری و فعالیت‌های اجتماعی او، به عنوان یک بلاگر و اینفلوئنسر، در جامعه مجازی قابل توجه است و بسیاری از افراد به پست‌ها و محتواهای او توجه می‌کنند.

بلاگر های معروف ایرانی

 

سحر (سیسی)

از دیگر بلاگرهای معروف ایرانی که با صحبت‌های انگیزشی‌اش توانسته در بین فالوورهای ایرانی محبوبیت بالای پیدا کند سحر است که در حدود 1.4 M فالوور دارد. این بلاگر روزمرگی ایرانی لحظات مختلف زندگی‌اش را به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که با وجود تفاوت‌های بسیاری که با همسرش دارد چگونه زندگی عاشقانه‌ای را برای خودشان رقم زده‌اند.

مهم‌ترین نکته در خصوص این پیج این است که علاوه بر نکات و صحبت‌های انگیزشی محتواهای سرگرم کننده نیز در آن قرار می‌گیرد. سحر به نوعی خود را نشان می‌دهد که مخاطب با او احساس غربی نکند و حس کند که او نیز با تمامی مشکلاتی که خودش دارد دسته و پنجه نرم می‌کند و از دل همین جمعیت و جامعه است. البته در خصوص این پیج نیز نجواهایی از تاثیر خرید فالوور واقعی و خرید لایک ارزان در جهت موفقیت و شهرت وی شنیده می‌شود.

پیج اینستاگرامی این بلاگر لایف استایل به آدرس Everything.about.sis است.

سیسی از جمله محبوب‌ترین بلاگرهای روزمرگی ایرانی در اینستاگرام است.

بلاگر سفر و گردشگری

همیشه یکی از دغدغه‌های افراد برای مسافرت انتخاب منطقه‌ای جذاب بود که با روحیات آن‌ها هماهنگ باشد. امروزه با وجود بلاگرهای سفر و گردشگری دیگر چنین مشکلی وجود ندارد. بلاگرهای سفر و گردشگری به نقاط مختلف جهان سفر می‌کنند و فالوورهایشان را در جریان تمام آن چه که در این سفر رخ می‌دهد قرار می‌دهند.

اگر قصد دارید که وارد شغل بلاگری شوید ما به شما بلاگر سفر و گردشگری را پیشنهاد می‌دهیم. این زمینه از بلاگری برخلاف زمینه‌های دیگرآن هنوز توسط بلاگرهای ایرانی اشباع نشده است. البته این نکته را خاطر بسپارید که موفقیت در سایر زمینه‌های بلاگری نیز میسر و امکان پذیر است.

📢 برای خرید فالوور خارجی و سریع کلیک نمایید .

البته موفقیت و کسب شهرت در این زمینه نیز کار آسانی نیست. شاید اگر راهنمایی جامع برای بلاگری موجود باشد بتوان به راحتی پله‌های موفقیت را طی کرد.

برای معروف شدن در بلاگری خرید فالوور خارجی و فالوور ایرانی را از یاد نبرید.

یکی از گزینه‌های عالی برای بلاگری در ایران بلاگری سفر و گردشگری است.

هدی رستمی

هدی رستمی با سفر به سراسر نقاط جهان و روایت‌گری متفاوت و جذاب در این سال‌ها توانسته در حدود 470هزار فالوور ایرانی را به خود جذب کند. با پیج هدی به سراسر نقاط بکر جهان که کمتر کسی به آن جا سفر کرده است مسافرت می‌کنید.

با فرهنگ‌ها و نقاط دیدنی تمام جهان آشنا می‌شوید. شاید نکته مهمی که موجب رضایت فالوورهای هدی می‌شود حس همسفری با او بعد از دیدن استوری‌هایش است. با هدی می‌توان هم به ایفل و لندن و آمریکا مسافرت کرد هم به صحراهای سبز با آسمان نیلگون قرقیزستان سفری داشت. جنگل‌های آمازون را از نزدیک دید و چهره وحشتناک جنگ را هنوز روی دیوارهای بوسنی هرزه گوین حس کرد.

قلم شیوا و منحصر به فرد، علم و آگاهی بالای او نسبت به نقاط مختلف دنیا فالوور اینستاگرام را ترغیب به همراهی با او می‌کند. در واقع فالوور ایرانی بعد از گذراندن لحظاتی با استوری‌های هدی به هیج وجه از زمانی که صرف کرده است احساس پشیمانی نخواهد کرد و این دقیقا نقطه‌ای است که شما به عنوان یک بلاگر در ابتدای کار باید هدف خود قرار دهید.

در نهایت با هدی بی خیال از تمام اتفاقات غم انگیر دنیا زندگی‌ای رها را تجربه خواهید کرد. هدی در تمامی استوری‌ها و پست‌هایش سعی می‌کند که به هیچ عقیده و اعتقادی توهین نکند. این نکته‌ای مهم است که در معروفیت وی بسیار تاثیر می‌گذارد. آدرس پیج اینستاگرام این بلاگر hodarostami است.

 

هدی رستمی از جمله معروف‌ترین بلاگرهای سفر و گردشگری ایرانی در اینستاگرام

سایر بلاگرها

در ادامه قصد داریم به معرفی معروف‌ترین بلاگرهایی بپردازیم که درزمینه‌های مختلف آموزش فعالیت دارند و دلایل موفقیت آن‌ها را نیز مطرح کنیم.

بهار صالح نیا

بهار صالح نیا از جمله معروف‌ترین بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام است که به آموزش عکاسی و ادیت عکس می‌پردازد. آموزش‌های منحصر به فرد، کاربردی و کامل در ویدئوهای کوتاه نکات قوت این بلاگر معروف ایرانی است. با این وجود بسیاری خرید فالوور ایرانی را نیز از دیگر دلایل موفقیت او می‌دانند.

بهار صالح نیا از جمله معروف‌ترین بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام

 

راضیه میرزایی

راضیه میرزایی از جمله بلاگرهای مطرح ایرانی است که در اینستاگرام به فعالیت می‌پردازد و در ماه‌های اخیر به طور غیرقابل باوری توانسته تعداد فالوور بالایی را جذب کند به گونه‌ای که در حال حاضر در حدود 1.2M فالوور دارد.

مسئله‌ای که در خصوص چنین پیج‌هایی که در مدت زمان کوتاه تعداد بالایی فالوور جذب می‌کنند به چشم ‌می‌خورد احتمال خرید فالوور واقعی است که در نهایت منجر به قرارگیری پیج در اکسپلوور و افزایش تعداد فالوورهایشان می‌شود.

البته در خصوص این پیج که می‌توان آن را پیجی زنانه تلقی کرد خلاقیت بسیار به چشم می‌خورد. مهم‌ترین نکته‌ای که راضیه به آن دقت کرده و با استفاده از آن توانسته به موفقیت برسد مطرح کردن و حل یکی از مهم‌ترین و عمیق‌ترین مشکل زنان ایرانی یعنی عدم اعتماد به نفس است.

با توجه به اینکه بسیاری از زنان ایرانی از چنین مسئله‌ای رنج می‌برند برای حل آن راضیه را همراهی می‌کنند که با او راه و روش افزایش اعتماد به نفس را یاد بگیرند و در زندگی روزمره‌شان تمرین کنند.

قالب جدید و جذاب آموزش و تبلیغات موثر را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. البته نوع پوشش این بانوی موفق ایرانی شاید با یک مدیر خانم ایرانی فاصله زیادی داشته باشد ولی کلام او موجب شده که توجه فالوور به ظاهر او کمتر شود.

بلاگر های معروف ایرانی

رضا آرش نیا

رضا آرش نیا یکی دیگر از معروف‌ترین بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام است که در حدود 3.2M فالوور دارد. این بلاگر مطرح ایرانی آموزش زبان انگلیسی با متدی جدید و جالب را در اینستاگرام راه اندازی کرده است. مهم‌ترین نکته‌ای که این بلاگر جوان در آموزش‌هایش در نظر گرفته توجه به آموزش سرگرم کننده است.

این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که اینستاگرام در وهله اول یک برنامه برای سرگرمی کاربران بوده و در وهله‌های بعد فروشگاه یا مکانی برای آموزش است. از این رو آموزش را باید به گونه‌ای انجام داد که تمامی فالوورهای ایرانی که به نیت‌های مختلف به این برنامه ورود کرده‌اند را بتوان جذب نمود.

نکته مهمی که توسط آرش به درستی رعایت شده است. آرش با استفاده از فیلم‌ها به آموزش زبان انگلیسی پرداخته روش موثری که در ایران تا قبل از آرش کسی آن را پیاده نکرده بود.

رضا آرش نیا از جمله معروف‌ترین بلاگرهای ایرانی در حوزه آموزش زبان در اینستاگرام

کلام آخر

یکی از بهترین کارها برای رسیدن به موفقیت بررسی افرادی است که مسیری که شما هم اکنون در ابتدای آن هستید را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند. قرار نیست که شما دقیقا پا در جا پای آن بگذارید. هر فردی در این عالم مسیر منحصر به فرد خود را در رسیدن به موفقیت دارد، اما با بررسی افراد موفق و الگو قرار دادن آن‌ها با قوت قلب بیشتری می‌توان مسیر موفقیت را پشت سر گذاشت.

از این رو در متن بالا به طور کامل به معرفی و بررسی موفقیت معروف‌ترین بلاگرهای ایرانی پرداختیم. امیدواریم مطالب فوق مورد استفاده شما قرار گیرد. این نکته را به خاطر داشته باشید که همیشه غیر ممکن غیر ممکن است و تنها اگر امروز بخواهید و تصمیم بگیرید مطمئن باشید که فردا نام شما در لیست معروف‌ترین‌ بلاگرهای ایرانی قرار خواهد گرفت.

با استفاده هوشمندانه از خدمات ما ، در مدت زمان کمی کسب و کار خود را به فضا پرتاب خواهید کرد همین الان عضو پنل شو و سرویس بازدید ریلز رو با قیمت تقریبا رایگان امتحان کن!

خرید فالوور اینستاگرام - فالونیک

از دست ندی 👇

×
خرید اکسپلور اینستاگرام فالونیک