article
calendar icon
آگوست 9, 2023

برداشتن آخرین بازدید اینستاگرام (last seen instagram)

شبیه به اپلیکیشن‌های محبوبی چون تلگرام و واتساپ، اینستاگرام هم در آپدیت جدید خود قابلیت “لست سین” یا آخرین زمان بازدید کاربران را به نام “Show Activity Status” (نمایش وضعیت فعالیت) ارائه داده است. در مقاله برداشتن آخرین بازدید اینستاگرام، قصد داریم به آموزش راه‌اندازی مخفی کردن وضعیت آخرین بازدید در اینستاگرام بپردازیم و نحوه کارکرد این ویژگی را به‌طور دقیق شرح دهیم.

مقدمه‌ای درباره ویژگی “لست سین” در اینستاگرام یا “Show Activity Status”: اگر از کاربران برنامه‌هایی چون تلگرام، فیسبوک مسنجر و سایر مشابه آن‌ها هستید، قطعاً با ویژگی “لست سین” یا آخرین زمان بازدید آشنا هستید. این ویژگی به دیگر کاربران اجازه می‌دهد تا زمان آخرین بازدید یک کاربر از حساب کاربری خود را مشاهده کنند.

اگرچه این ویژگی در اینستاگرام از پیش وجود نداشت و کاربران این اپلیکیشن قادر به مشاهده زمان آخرین بازدید یکدیگر نبودند، اما حالا با آپدیت جدید خود، اینستاگرام این امکان را برای کاربران ارائه می‌دهد و آن را با نام “Show Activity Status” معرفی کرده است. در این مقاله، به نحوه مخفی کردن وضعیت آخرین بازدید در اینستاگرام پرداخته و عملکرد دقیق این ویژگی را برایتان توضیح خواهیم داد.

برای خرید فالوور اینستاگرام به سایت فالونیک مراجعه کنید.

لست سین اینستاگرام آخرین زمان بازدید را برای چه کسانی نشان می‌دهد؟

کسانی که وضعیت آخرین بازدید را در اینستاگرام مشاهده می‌کنند: یکی از اولین پرسش‌ها که به ذهن هر کس می‌آید، این است که آیا وضعیت آخرین بازدید در اینستاگرام دقیقاً زمان آخرین بازدید کاربر را به همه کاربران نشان می‌دهد؟ خوشبختانه وضعیت “لست سین” در اینستاگرام یا به عبارت دیگر “Show Activity Status” به نحوی تنظیم شده است که اگر این ویژگی برای حساب کاربری شما فعال باشد، فقط زمان آخرین بازدید شما برای کسانی قابل مشاهده خواهد بود که شما را دنبال کرده‌اند یا از طریق پیام‌رسان دایرکت ارتباط برقرار کرده‌اند.

برداشتن آخرین بازدید اینستاگرام

وضعیت آخرین بازدید را در اینستاگرام (Show Activity Status) پنهان کنیم؟ چگونه می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟

راه‌اندازی مخفی کردن وضعیت آخرین بازدید یا “لست سین” در اینستاگرام: گرچه قابلیت “لست سین” یا “Show Activity Status” در اینستاگرام به طور پیش‌فرض فعال است، اما می‌توانید این ویژگی را غیرفعال کنید یا پنهان سازی کنید. برای انجام این کار، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. به قسمت پروفایل (آیکون نمایه کاربری) بروید.
  3. در پایین صفحه، گزینه “Show Activity Status” (نمایش وضعیت فعالیت) را انتخاب کنید.
  4. اسلایدر مربوط به این گزینه را به سمت غیرفعال کردن بکشید.

با انجام این مراحل، وضعیت آخرین بازدید شما برای دیگر کاربران پنهان خواهد شد. لازم به ذکر است که با پنهان کردن وضعیت آخرین بازدید در اینستاگرام، وضعیت بازدید دیگران نیز برای شما قابل مشاهده نخواهد بود.

خلاصه: در این مقاله، به معرفی قابلیت جدید “لست سین” یا “Show Activity Status” در اینستاگرام پرداخته و نحو برداشتن آخرین بازدید اینستاگرام را تشریح کردیم.”

فالونیک

با استفاده هوشمندانه از خدمات ما ، در مدت زمان کمی کسب و کار خود را به فضا پرتاب خواهید کرد همین الان عضو پنل شو و سرویس بازدید ریلز رو با قیمت تقریبا رایگان امتحان کن!

خرید فالوور اینستاگرام - فالونیک

از دست ندی 👇

×
خرید اکسپلور اینستاگرام فالونیک